joi, 26 mai 2011

Ziua 229. AMR 136.



Am primit uleiul de argan! Că nu mai puteam dacă n-avem uleiul ăsta printre flacoanele mele din baie! Pur, de la mama lui din Maroc, antioxidant, puternic hidratant, uleiul minune, bun pentru orice: ten, păr, unghii, piele, salată, clătite ( glumesc! E mare diferență între uleiul folosit în cosmetică și cel pentru consumul alimentar.)
De fapt, arganul este un copac, o specie relictă din Terțiar (adică de acum 1, 6 milioane de ani), crește doar în Maroc și în alte câteva locuri din lume, trăiește vreo 200 de ani și evident că e specie amenințată și trecută sub protecția UNESCO.
E nevoie de câteva zile și 32 de kilograme de fructe pentru a face 1 litru de ulei. Tot arganul este furnizat de o cooperativă de femei care foloseste banii proveniți din vânzarea lui pentru a îmbunătăți educația și sănătatea întregii comunități.
Dacă într-o săptămână nu am ten de gheișă, păr ca mătasea, unghii lucioase și 15 ani mai puțin, fac mare scandal!

2 comentarii:

  1. Ha,ha, foarte bun, iti zic. Il recomand cu caldura. Mi-a spart Gogo o sticla cu potiune d-asta si stii ce bine am alunecat cu totii pe gresia din hol? O minune!

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...