miercuri, 25 mai 2011

Ziua 228. AMR 139


Când lipsesc de pe blog e un semn bun de obicei, înseamnă că am de lucru mult. Și nu lucrez pe degeaba.
De data asta am stat departe de blog pentru că mama de zână e iar bolnavă; de-a lungul timpului, le-am luat la rând: reumatism, hepatită, cancer la sân, litiază renală, angină pectorală. Acum am completat colecția cu o arteroscleroză cauzată de tratamentul cu citostatice și neglijată de o mamă care, ca multe altele, n-a vrut să ne îngrijoreze și a stat până a ajuns în pericol de a-și pierde indexul de la mâna dreaptă. Vizită la Adonis, fuga-fuguța la Sanador pentru angioplastie, pericol de leșin când am primit nota de plată, internare de urgență la Floreasca, medic de gardă Adonis 2, perfuzii cu heparină 3 zile non stop, pregătiri pentru operație, listă cu medicamente și dispozitive care lipsesc din spital, pericol și mai mare de leșin când am aflat cât costă, medici și asistente extraordinare, salvat deget pentru moment. Bravo, mama! Bravo, zână, ai mai trecut un examen de maturitate!
PS Mulțumesc zmeului și dragelor mele prietene Lu și Cătălina. Vă voi menționa în testamentul de zână.

3 comentarii:

  1. Sanatate multa mamei de zana! Numai de Adonisi ai talica parte. Am fost si eu sambata in spital, n-as mai fi fost si am dat doar de niste tantici blazate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc, draga mea, asemenea! La Adoniși ajungi doar în probleme care au legătură cu inima, normal, nu? :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa sanatate mamei tale iar tie multa putere sa ai grija de ea! Te pup

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...