vineri, 29 aprilie 2011

Ziua 204. AMR 161

Când văd lumea asta așa sictirită și sătulă de "nunta secolului" mă ia greața. Dar cine v-a obligat să vă uitați? Ați fost legați cu lanțuri în fața televizorului sau a radioului? V-a închis cineva în încăperi tapetate cu plasme pe care rula nunta? V-a lipit cineva pleoapele ca lui Mel Gibson în Teoria conspirației (parcă...) și v-a obligat să citiți prin ziare și reviste? V-a băgat Google pe gât imagini și noutăți fără să le căutați? Zău că nu înțeleg de ce atâta blazare și dat ochii peste cap. O națiune întreagă sărbătorește, o lume întreagă privește cu drag noua familie de prinți, românii stau ca țațele la gard și toacă mărunt protocolul, hainele, pălăriile, intensitatea sărutului din balcon. Cineva se mira că l-a zărit pe Regele Mihai în alai...Helloooou, e sânge albastru! Dar n-ai tu de unde să știi ce înseamnă asta, tu știi doar că regele a fugit din țară cu un tren plin de aur și tablouri, zi că n-am dreptate!
Cea mai penibilă e nevasta pantofarului Mihai Albu, nemulțumită de alegerea miresei în ceea ce privește rochia. Nici nu mă miră, standardele casei regale Albu sunt altele: de la decolteu la tivul rochiei sunt maximum 25 de cm. Totul asortat la o pereche de picioare strâmbe... Na că m-am enervat, s-a dus dracului zenul meu, mă răzbun pe ea pentru suferințele pricinuite toată ziulica de suflarea omenească de pe Facebook. Iartă-mă, Iulia Albu! Dar tot zic că e mai bine să porți doar rochii lungi și pantaloni...
Eu am văzut fix 10 poze de la nuntă și tare mi-a mai plăcut ce-am văzut: rochia din dantelă Chantilly, buchetul discret, frumusețea clasică a miresei, îmbujorarea mirelui, săruturile din balcon, emoția celor de pe stradă.
Și nu vreau să mai aud că nunta voastră a fost mai frumoasă sau că nu v-ați dori să fiți în locul lui Kate că mă enervez și mai tare!






Grace Kelly și Rainier de Monaco


Diana

7 comentarii:

  1. mie mi-a placut foarte mult! alte comentarii sunt de prisos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi nu se pune, noi jucăm în aceeași ligă :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu-mi plac nuntile, in general. Le gasesc galagioase si obositoare. (cel putin ceremonialul nuntii romanesti). Totusi, singura nunta care mi-a placut a fost a mea:) Iar a doua cind o fac:), tot mica si intima o vreau, daca s-ar putea sa fim prezenti doar eu si mirele, as fi si mai fericita.

    Cu privire la nunta regala, nu m-a interesat subiectul, dar dimineata cind m-am trezit, toata lumea vorbea despre eveniment, asa ca m-am uitat un pic si mi-a placut mult ce am vazut. Rochia de mireasa am gasit-o superba, oarecum simpla si totusi sofisticata, eleganta, traditionala dar si cu elemente moderne, iar mirii i-am vazut asa: tineri, senini, cu zimbetele naturale si sincere. Asa am dedus eu din jumatatea de ora cit le-am acordat din timpul meu pretios. Si am aflat ca printesa Catherine este zodia Capricorn...ca mine:) si daca stau bine si ma gindesc numele meu Ecaterina este echivalentul lui Catherine, in engleza, deci da, mi-ar fi placut sa fiu in locul ei de tot ha ha ha cum naiba sa nu? ce viata pe capu' ei, nesimtita:):):)

    Bine, dom'le, hai ca am aberat destul, dar aveam chef sa bat cimpii. Te puuuup tu mariuca tu si nu mai asculta la poporul roman, izoleaza-te:)

    RăspundețiȘtergere
  4. La Westminster Abbey am văzut o slujbă religioasă elegantă și consistentă unde simplitatea s-a combinat fericit cu eticheta și tradițiile sofisticate ale monarhiei britanice. Mireasa, frumoasa di distinsa. Este pus în noi insa pana la urma să ne placă firul narativ al unei „fairy tale”. Este în noi să căutăm sau să creăm eroi, oameni nobili frumoși și buni, ca exponenți ai unei societăți nobile, frumoase și bune. Insa chiar si într-o asemenea zi, memoria colectivă este foarte selectivă. Cred ca noua generație și-a format cu această ocazie o impresie durabilă despre familia regală.

    RăspundețiȘtergere
  5. La Westminster Abbey am văzut o slujbă religioasă elegantă și consistentă unde simplitatea s-a combinat fericit cu eticheta și tradițiile sofisticate ale monarhiei britanice. Mireasa, frumoasa di distinsa. Este pus în noi insa pana la urma să ne placă firul narativ al unei „fairy tale”. Este în noi să căutăm sau să creăm eroi, oameni nobili frumoși și buni, ca exponenți ai unei societăți nobile, frumoase și bune. Insa chiar si într-o asemenea zi, memoria colectivă este foarte selectivă. Cred ca noua generație și-a format cu această ocazie o impresie durabilă despre familia regală.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ina, Ruxi. Știam eu că și vouă v-a plăcut, doar de aceea suntem prietene! :-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...