sâmbătă, 30 aprilie 2011

Ziua 205. AMR 160.

Breakfast at Fairy's.




Prince at my feet.


Spring in the air.



Ce nu poate surprinde obiectivul, vă povestesc eu: miros intens de liliac, soare călduț spre fierbinte pe piele, cântec de grauri, adiere de vânt ce-l face pe Taz să strănute, zgomot îndepărtat de ciocan, un dialog al vecinilor de dedesubt, care fac curat pe terasă:

Ea-Ăsta îl mai ținem? (“ăsta” fiind un cadru vechi de scaun)

El-Lasă-l că îi pun un capac și mai stăm și noi pe...

Ea-Stăm pe dracu', așa zici de ani de zile. Scoate-l de aici..

El-Lasă-l, dragă, cu ce te încurcă? Cât stai tu pe balcon...

Ea-Păi de-aia nu stau, că n-am loc de vechiturile tale. Aș sta și eu cu Mia la o cafea, da' ce? Poți? Că-ți intră vreun fier în ochi sau un cui în spinare...

El-Eu pentru proasta aia de Mia nu fac curat să stați voi și să o bârfiți pe mama.

Ea-Atunci du-te dracului, nu face...

El-Nu fac!

...

După o pauză de 30 de secunde:

Ea-Hai, zi, ce facem cu scaunu' ăsta?


***Pe la 9 seara scaunul era tot acolo deci proasta de Mia să-și pună pofta în cui: nici anul acesta nu va sorbi din cafeluță pe terasa vecinei mele.


2 comentarii:

  1. Papucii de pitzipoanca!:))))) Mai ai capsuni? Vin pe la tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Credeam ca numai la mine in cartier au loc dialoguri din astea intelectuale. :-) Taz este pe zi ce trece mai frumos!

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...