joi, 28 aprilie 2011

Ziua 203. AMR 162


Prima amintire: de la 3 ani, sor'mea râdea de mine că spuneam “lață” și nu “rață”

Prima dragoste: Bogdan Popescu, în grupa mare, la grădiniță

Prima carte: Neghiniță

Prima cea mai bună prietenă: Irina

Prima amintire de la școală: în clasa întâi, în prima zi de școală, cu un buchet de gladiole mai mari decât mine

Prima lecție despre viață: moartea din cauza leucemiei a unei prietene de joacă

Primul animal de companie: Cipi, un pui de găină.

Primul sărut: în clasa a zecea. Am găsit experiența “scârboasă”. Cu timpul, a început să-mi placă.

Prima noapte de dragoste: în vacanța de vară din anul I. Am găsit experiența “cu nimic ieșită din comun”. Multă vreme așa a rămas.

Prima beție: la 23 de ani. A fost de-ajuns un cocktail “special pentru prietena mea”

Prima oară când am dat în gropi: am zis “da” celui care m-a cerut primul în căsătorie

Primul semn că m-am deșteptat: am refuzat să curăț cartofi și să condimentez pulpe de pui în ajun de Revelion și am insistat să primesc cuțit, furculiță și șervețel la masă.

Prima zi de domnie în castelul de zână: 1 octombrie 2004

Prima deziluzie: când chiar Moș Crăciun mi-a spus că nu există Moș Crăciun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...