marți, 26 aprilie 2011

Ziua 201. AMR 164.

Așa un chef de treabă cum am avut azi, rar am mai avut! Am ajuns la ora obișnuită, am făcut cafea, am deschis calculatorul și cam atât. Aa, și am încercat să mă plâng că n-am chef de nimic dar nu prea am avut loc de Ralu. Pe ea nu numai că o durea lenea, dar o chinuia și dorința să facă circ și cu cine să facă dacă nu cu Taz, oricând la dispoziția dumneavoastră. Nu le-a trebuit decât o rochie de mireasă...














Satisfăcuți de reprezentația dată, au decis că suntem singurii muncitori pe o rază de 2 kilometri și că e cazul să spălăm această rușine, așa că ne-am mutat pe o terasă în centrul vechi, unde am așteptat să se termine programul de lucru.
Cum spuneam, mai rar așa chef de muncă! Dar măcar am avut bunul simț să venim la birou...

5 comentarii:

  1. Nu-mi vine sa cred ca si-a pus rochia :-)
    Sper ca sentimentele au fost dulci amarui, nu doar amarui ...
    Ce distractie pe voi la birou. Va cam invidiez ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap, și-a pus-o! Gustul sentimentelor doar ea îl știe că nu s-a exprimat. Dar ne-am hotărât s-o expunem pe un manechin...

    RăspundețiȘtergere
  3. Catinca Landau-Montreal28 aprilie 2011 la 22:52

    Ralu e foarte frumoasa,Taz e un scump iar eu ma declar indragostita total de voi si de nebunelile voastre...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-am mai spus, as da orice sa pot sa fac ce faci tu, sa am prietene ca Ralu, caine ca Taz si chef de viata ca al tau! :-P
    PS Ma omori cu barcutele si cu scoicile... imi vine sa plec la mare in momentul asta!
    Silvia

    RăspundețiȘtergere
  5. Ohhh...dar pe Ralu o puteti lua cu randul acasa cate o saptamana ...da' vedeti ca toata ziua cere pantofi, genti, ciocolata si esarfe...aaahhh...si nu vine singura..vine cu pitiponcul Taz si Gargarita Maya

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...