sâmbătă, 23 aprilie 2011

Ziua 198. AMR 167.


A sosit vacanța de Paște, ce mai iureș, ce mai freamăt, ce de cărucioare de supermarket pline ochi, ce de iepurași verzi și galbeni, ce de sms-uri pioase pline de lumină și miros de cozonaci! Și ce lene dureroasă m-a pocnit, am așteptat toată ziua în pijamale să-mi treacă.
Am stat cu pumnii strânși și cu urechea ciulită la telefon: mama, fără excepție, în ajun de Crăciun sau de Paște, atunci când e aglomerația a mai mare, își dă seama că îi lipsește ceva. Ceva esențial de regulă. Așa și-acum: "Măriucă, nu avem lapte!" Am calculat rapid: nu putem mânca cozonac dimineața dacă nu-l înmuiem în lapte. Nu putem face cafea dacă n-avem lapte. Deci adio, dragă lene! Adio, dragă pat! Adio, dragă pernă! Bine te-am găsit, supermarket!
Pe toate zânele și toți spiridușii, am crezut că tot cartierul Domenii se mutase printre rafturi! Acu', eu pe mama o înțeleg că e mama, are voie să uite, dar toată mulțimea aia uitase să cumpere lapte??? Indecisă, mă socoteam... dacă intru, diseară mai ies de aici...
-Da' haide, duduie, ce-ai înțepenit în mijlocul drumului?
Mă uit în jur, în afară de mine mai erau trei bunicuțe deci clar, duduia eram eu. Un moș cu bască se uita la mine amenințător și tot agita mâneca ponosită a unui palton de lână.
-Mă scuzați, poftiți! și mă trag doi pași într-o parte, încă indecisă...
-"Mă scuzați, poftiți!" Auzi la ea, ce obraznică!... Nesimțito!
:-)

*Pur și simplu ador moșii și babele în combinație cu sărbătorile religioase!
Merry Christmas!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...