joi, 21 aprilie 2011

ZIUA 196. AMR 169.



10 lucruri pe care le fac deși viața mea ar fi mai ușoară dacă nu le-aș face:

1. Creez controverse și mă amuz când lumea în jurul meu se panichează.
2. Plec în vacanță cu necunoscuți.
3. Nu cred în Dumnezeu și nici în Moș Crăciun.
4. Vorbesc ușor despre mine.
5. Mi se ridică tensiunea când am de-a face cu lenea, indolența și prostia.
6. Între o tartă și un fruct, aleg invariabil tarta.
7. Spun "te rog" și "mulțumesc" chiar și celor pentru care sună ca o limbă străină.
8. Am impresia că dacă eu pot să fac un lucru, poate oricine. Corolar, dacă mie mi-e frig, și celorlalți trebuie să le fie musai frig.
9. Sunt foarte atentă la felul în care mă îmbrac, vorbesc, mănânc, merg.
10. Iubesc.

PS. Am spus "mai ușoară", nu "mai frumoasă" :-)

Un comentariu:

  1. “Nu uita sa traiesti”! …Interesant, eu cred ca santem constienti de tot ceea ce trebuie sa facem mai bun si mai bine pentru noi,dar santem delasatori, comozi uneori…etc., asta e purul adevar! Iar Jack London bine mai zice :”Omul este facut sa traiasca, nu sa existe”!!!

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...