joi, 21 aprilie 2011

Ziua 195. AMR 170.


Miercuri

15 lucruri pe care nu cred că le-aș putea face decât sub amenințarea cu moartea. Ordinea e, ca de obicei, aleatorie:

1. Să stau cocoțată pe stânca din fotografie și să mă uit relaxată în jos.
2. Să pozez nud.
3. Să devin campioană la vreun sport.
4. Să-mi arog meritele pentru ceva la care nu am contribuit cu nimic.
5. Să spun "te iubesc" deși știu că e o minciună.
6. Să fiu actriță.
7. Să cânt în public
8. Să lovesc un copil.
9. Să mănânc mâncare de varză.
10. Să îmi cumpăr haine sau pantofi nu pentru că îmi plac ci doar pentru că se poartă.
11. Să-mi aleg o mașină pe care nu mi-o permit din punct de vedere material.
12. Să strâng bani la saltea.
13. Să fac haz pe seama defectelor fizice ale prietenilor sau cunoscuților.
14. Să tac atunci când un prost face pe deșteptul.
15. Să torturez o ființă vie.

Un comentariu:

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...