joi, 21 aprilie 2011

Ziua 194. AMR 171.


Ei, iaca, m-am luat și eu cu altele și m-am rătăcit puțin de blogul meu. Promit să nu se mai întâmple. Promit să încerc măcar....
Adevărul e că am avut o săptămână în care aș fi vrut să fac cu totul altceva decât ce aveam de făcut sau să fiu în cu totul alt loc decât locul în care mă aflam. Hai că știți cum e, sunt sigură că ați vrut și voi să ieșiți din viața voastră și să fiți în a altuia.
Eu aș fi vrut să fiu în viața lui Anthony Bourdain: să călătoresc fără oprire, să mănânc, să cunosc oameni și să descopăr locuri. Bine, cred că m-aș spăla mai des pe mâini decât o face el... Și aș refuza să fiu filmată în tricourile alea deformate și decolorate... Altfel sunt convinsă că doarme în hoteluri de 5*, nu verifică niciodată soldul de pe card și zboară numai la business class.
Dar nu sunt în viața lui Anthony Bourdain. Hai că partea cu hotelurile de 5* e rezonabilă, e ceva vreme de când mi-o permit, dar la business class nu am zburat decât printr-o întâmplare fericită: o stewardesă îl cunoștea pe companionul meu în acea călătorie și ne-a invitat să stăm mai comod. Și să bem șampanie. Aveam 24 de ani și părul ca morcovul, eram îndrăgostită lulea, mă îndreptam spre Atena și beam șampanie printre nori...
M-am reîntâlnit cu obiectul dragostei mele de atunci și mi-a propus să fugim în lume. Am zis nu, mulțumesc. De ce să fug când pot să merg încet?

2 comentarii:

  1. Rezolvarea unei probleme depinde, in mare parte, de dimensiunea pe care i-o dai acesteia.
    Cateodata frangem inimi,dar de fiecare data..cate doua.
    "There are two ways to live: you can live as if nothing is a miracle; you can live as if everything is a miracle." Albert Einstein Asadar decizia iti apartine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ruxi, rezolvarea acestei probleme a fost floare la ureche deci și problema neimportantă. :-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...