luni, 18 aprilie 2011

Ziua 191 AMR 174

Prima zi plină în Larnaca cu cea mai lungă plimbare pe care am făcut-o vreodată pe plajă. Plajă care nu se mai sfârșea, nu că mi-aș fi pus mintea cu ea s-o dovedesc...
Mi-a fost bine, era exact ce aveam nevoie, dar parcă ar fi fost mai bine dacă nu exista atâta tăcere peste tăcerea mea. La sfârșitul zilei m-am uitat la fotografii și mi s-au părut triste, abia cele făcute spre seară s-au mai înveselit în lumina aceea ca mierea a apusului pe care o caut oriunde mă duc.


















2 comentarii:

  1. Foarte frumoase pozele, in ciuda luminii crude. Locurile sunt magice, merita mai mult de un weekend pentru explorare, ai ajuns si in locul unde se spune ca a iesit Afrodita din spuma marii?

    RăspundețiȘtergere
  2. @TFA Nu prea am ajuns nicăieri de fapt. M-am comportat ca o zână prostuță și am crezut că se ocupă alții de program. Dar nu s-a ocupat nimeni :-)))))

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...