duminică, 17 aprilie 2011

Ziua 190. AMR 175

De vreo 3 ore sunt în Rai. Știu că nu interesează pe nimeni cum o fi pe-acolo, dar eu nu pot să tac, mai ales că nu mi-a interzis nimeni să dau informații din paradis.
Are mare. Și soare. Și nisip. Și palmieri. Și piscine. Și flori ca la noi în iulie. Și hoteluri luxoase. Și cocktailuri. Și mâncare bună. Și oameni frumoși care zâmbesc fără motiv.
Ba mai mult, raiul are si o zona cu confort sporit: la mine în cameră. 215. Cu vedere la mare. La soare. La nisip. La palmieri. La piscine...etc. Abia aștept să stau lungită în pat și să văd
Chestia asta ziua

Și asta noaptea

4 comentarii:

  1. Aham... si ce maninci nu ne zici? Si noaptea cu ce altceva te mai ocupi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ionouka, draga mea, uite ce mănânc: dimineața, pâine caldă cu măsline și cașcaval, brânzeturi, pepene verde, cafea cu lapte, minimelci si minicroasanți :-). La prânz, fructe de mare, orez cu șofran. Seara, fructe de mare... Poftim? Sunt afrodisiace? No...or fi, ce să zic? Eu în perioada asta mă ocup cu dormitul noaptea :-))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce ne faci tu noua, Zanutzo! Salivez pe langa piscina aia si ziua si noaptea! Niste poze cu marea nu ai? Sa fie tacamul complet!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos rau de tot! In Bucuresti, ploua vreme de betie, asa ca ia tot soarele pe care ti-l pun la dispozitie cipriotii si bucura-te de el.

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...