marți, 19 aprilie 2011

Ziua 192. AMR 173

Încă două ore până la plecare.
...
Scriu de pe plajă repede, repede; textul e deja de o pagină și mai bine, dar nu-l voi publica niciodată așa cum l-am scris. Las să ajungă la voi doar concluzia la care am ajuns: m-am înșelat, Raiul nu e undeva anume ci oriunde se află oamenii pe care îi iubești, cu care comunici și care joacă în același film în care joci și tu. Poate nu e un film de artă, poate nu e unul premiat, dar are culori frumoase, muzică multă, nebunie, viață.


11 comentarii:

  1. Asa se explica ca uneori tresar in somn ??? Te plimbi prin mintea mea asa cum te-ai plimbat pe malul marii? Ai reusit sa concentrezi o viatza in cateva cuvinte. Nu reusesc sa-mi exprim admiratia, cuvintele oricare ar fi ...ar fi sarace...

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos si foarte frumoasa esti, zana! Adevar grait-ai, "acasa" este acolo unde iubesti.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Petrini. Auzi cum torc? :-)Eu am fost aici mereu și voi mai fi cel puțin 173 de zile...

    RăspundețiȘtergere
  4. @TFA. Mă răsfeți și îți mulțumesc. Am avut nevoie să merg acolo ca să ajung la concluzia asta, acum m-am liniștit. :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Adica, Raiul...sunt ceilalti. Parafrazand.

    RăspundețiȘtergere
  6. Zano, vezi sa nu dai prea tare din aripi prin somnul lui Petrini :)) ca se trezeste cu sudori. Vad ca nu te plictisesti deloc...

    RăspundețiȘtergere
  7. @ sufletel : domnule sufletel, daca analizam afirmatia dumneavoastra realizam faptul ca din punct de vedere tehnic este falsa si nu costa nimic sa va dezvalui si de ce : falfaitul de aripi nu poate decat sa ma revigoreze ( mai ales ca provine de la de zana ). In afara de asta nu pot sa ma trezesc decat cu SUDOARE, in nici un caz cu sudori, nu sunt genul. Da, recunosc, nu cred ca ai abordat corect problema, dar atata timp cat zana a fost blanda cu tine, inseamna ca a fost doar o mica scapare ...

    RăspundețiȘtergere
  8. @Petrini. Chill! Nu ma dau la zana ta,am una acasa! se uita peste umarul meu chiar acum...:)))

    RăspundețiȘtergere
  9. @Sufletel : Stiu si eu? Cuvantul a fost daruit omului ca sa-si ascunda gandurile. Totusi : uraaa, m-ai linistit...
    P.S. Isteata zana ta...

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...