marți, 29 martie 2011

Ziua 174. AMR 191


Povești cu zâne.

Un cuplu căsătorit prin anii 60 aniversează 40 de ani de la căsătorie într-un mic restaurant liniștit și romantic. Deodată, la masa lor apare zâna și le zice:
-Pentru că sunteți un cuplu exemplar și pentru că vă iubiți așa de frumos, vă îndeplinesc fiecăruia câte o dorința!
Soția spune:
-Vreau să călătoresc cu soțul meu drag în jurul lumii!
Zâna flutură din bagheta ei magică (pe atunci funcționa, nu ca acum) și apar 2 bilete de călătorie în mâinile ei.
Soțul, gândindu-se un moment, spune:
-Ei bine, asta e o oportunitate care nu-mi va veni de 2 ori. Îmi pare rău, iubirea mea, dar dorința mea este de a avea o soție cu 30 de ani mai tânără decât mine!
Cum își asumase responsabilitatea de a îndeplini orice dorință, zâna a fluturat din nou din bagheta magică și minune: soțul a devenit de 92 de ani!

Morala: Bărbații ar trebui să nu uite că zânele sunt totuși de sex feminin!

4 comentarii:

  1. Rasu' dulce-amar, zanele sunt de partea noastra!

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie neaparat sa citeasca si sotul meu postarea ta si asta ca sa stie ce anume sa nu-si doreasca la aniversarea noastra de 40 de ani! Of, ce bine ca sunt femeie si ca mai existe zane!:-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...