luni, 21 februarie 2011

Ziua 138. AMR 227.



Cea mai mare realizare într-o duminică friguroasă, cu ninsoare a fost că am dovedit un morman imens de rufe de călcat! Am amânat cât am putut momentul: am fugit de acasă, am povestit la cafea, am mâncat tarte, am tuns zmeul, ba chiar am intrat prin câteva magazine dar în cele din urmă a trebuit să întind masa de călcat. Mare realizare, credeți-mă pe cuvânt! Am agonizat netezind cămăși și numai cele trei filme văzute m-au ajutat să nu le arunc pe geam: nu puteam să am și eu un zmeu instalator cu salopetă?!? Nu mai știu ce filme am văzut, două cică erau comedii, mi-aduc aminte acum doar de unul cu Tom Cruise, ceva în genul Mission Impossible...
Și am mai văzut Sub soarele Toscanei. A 63-a oară? Nu mai știu, am pierdut șirul...îl văd cam o dată pe lună și tot nu mă plictisesc. Știu că nu e o capodoperă, doctore, dar îmi place de fiecare dată la fel de mult ca prima oară. Cred că e efectul Toscanei pentru că două vacanțe la rând am boncăluit pe dealurile ei și aș reveni oricând.











Dor de Lisuca

8 comentarii:

  1. Da, frumos film cel sub soarele toscan... Oh, teh romance...

    RăspundețiȘtergere
  2. BONCĂLUÍ, pers. 3 boncăluiește, vb. IV. Refl. și intranz. (Despre cerbi și alte erbivore mari) A scoate strigăte specifice rasei în perioada de rut; a boncăi. – Et. nec.
    A BONCĂLUÍ ~iéște intranz. (despre animale erbivore mari) A rage prelung, chemător și puternic (în perioada de rut, în timpul unei lupte etc.). /Orig. nec.


    ...adica asta ai facut pe dealurile ei doua vacante la rand? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonim Eu, când îmi vine cheful să arăt cât sunt de deșteaptă, nu o fac la adăpostul anonimatului. Tu? :-)
    On topic: E vorba de boncăluiala dintr-o glumă veche din emisiunile de dimineața ale lui Teo și Mircea Badea...am crezut că e consacrată.:-(Deci nu e.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am avut nicidecum intentia sa arat cat de cat destept, m-a mirat ca ai putut sa faci o asemenea eroare cu privire la sensul cuvantului :)
    pe de alta parte, am crezut ca te prinzi cu privire la ton, de aceea si :)) din final

    cat priveste gluma consacrata, scuzele mele pentru ignoranta in ale "vedetelor" de televiziune. ma declar de neiertat :)
    de asemenea, recunosc ca nu am televizor de ani buni (ok, nu chiar de pe vremea lui Teo&co), asa ca sunt de neiertat de 2 ori...

    bad cat:))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim. Am fost răutăcioasă cu cineva în vizită pe blogul meu și îmi cer scuze. Adevărul e că nu prea îmi place să fiu criticată. :-) Gluma cu boncăluiala e proastă, nici nu mi se mai pare amuzantă acum dar e din tinerețile mele și mi-e dragă.
    "Bad cat" e un indiciu? :-))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Se accepta, na! Ce nu face omul pentru Toscana? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Dr. Stoica. Știam eu că tu ții la mine.

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...