joi, 27 ianuarie 2011

Ziua 119. AMR 246.

M-am conformat și am creat un topic special pentru zdrăngănele/gablonțuri, în cazul în care vreți să vă delectați cu ele fără să fie nevoie să răsfoiți tot blogul.
Cele mai multe sunt concepute cu scopul de a-mi mări colecția personală deci după chipul și asemănarea mea: catifea, bile din ceramică, satin, dantelă, sticlă, metal, ceramică. Îmi plac formele regulate și lucrurile general percepute ca fiind drăguțe: ursuleți de pluș, fluturi, floricele, păpuși de porțelan. Nu agreez plasticul, sinteticul, asimetriile și stilizarea exagerată până la modificarea totală a trăsăturilor inițiale și de aceea nu veți vedea în acest topic pisicuțe cu ochii la gât și iepurași cu urechile la coadă, sârme răsucite și lână scămoșată.
Nu reușesc și nu-mi place să fac două lucruri identice așadar fie-vă milă și nu-mi cereți "colierul acela cu lanțuri suprapuse, floare gri și mijloc negru". Cel mai probabil vă voi dezamăgi căci va ieși cu totul altceva..
Măgulită de succesul lor și aprecierile voastre, voi amenaja o vitrină dedicată la show room și voi face tot posibilul să fie mereu plină, în cazul în care apare vreo depresie și aveți nevoie rapid de o doză mică de shopping. :-)
















































































2 comentarii:

  1. Buna zano!
    Mi a placut foarte mult blogul tau,si mai ales ceea ce faci!
    Mi ar placea sa ne intalnim pentru a discuta o viitoare colaborare!
    Lasa mi un contact!
    Darius Dadoo

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun venit printre zâne! Mulțumesc pentru vorbele bune, și eu v-am admirat munca la expoziția de la Palatul Parlamentului. În rest, am trimis email cu info. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...