vineri, 31 decembrie 2010

Ziua 93. AMR 272.

Am supraviețuit! Am trecut cu bine peste ziua în aer liber pe care și-a dorit-o zmeul. Și, neașteptat pentru o zână urbană, am savurat-o din plin deși
plângeam și mă rugam să nu crăp de frig când am ajuns la Bâlea.




Cu timiditate mi-am scos mănușile ca să pot pipăi cristalele de gheață.




Drumul pe care nu vroia zmeul să mergem. Sper că s-a convins o dată pentru totdeauna că EU dețin GPS-ul care detectează locurile și lucrurile interesante din viață și nu mai iese de pe cărare. :-P




"Be careful Fairy, you're walking on thin ice!" zise zmeul zâmbind frumos.


Moment romantic care nu anunța nicidecum...


Dușul de zăpadă pe care l-am primit.






Căprioarele (da, sunt mai multe, uită-te cu atenție în lanul de porumb)


Apusul fucsia.

Cu toate acestea m-am delectat azi.
Acum mă duc să mă împodobesc pentru petrecere. Voi bea câte o cupă de șampanie pentru cei pe care îi iubesc și mă iubesc, pentru cei care au venit și au plecat, pentru cei care au rămas, pentru cei pe care i-am cunoscut real sau virtual, pentru cei care m-au înveselit atunci când nu vroiam decât să plâng.
Hmm, am cam multe cupe de băut...Hai la mulți ani! Ne vedem la anu'!

10 comentarii:

  1. Marie, tu esti deja in 2011, eu inca nu am intrat, sint tot in cacaciosu' de 2010, mai am 5 ore pina pasesc in noul an, dar nu asta voiam sa zic, ci faptul ca m-a luat frigul cind m-am uitat la pozele tale! Dar zmeul asta al tau te-a pozat artistic. Imi place ce vad! Hai noroc si la multi ani! te pupez.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristale de gheata si cascada de zapada. Iata un pretext frumos pentru o sedinta foto! Reclama la zane. :)
    La multi ani, zic! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ina. Acum ești și tu în 2011, vorbim de la egal la egal. Să știi că nu a fost chiar atât de frig dar dă bine să mă plâng :-P Zmeul îți mulțumește pentru aprecieri și amândoi pentru urări!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Dr. Stoica. Haaaei la zâneeee! Zâne aveeem! Care mai dorește, care mai poftește!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina Gheorghe1 ianuarie 2011 la 23:29

    Superbe pozele, ma bucur ca v-ati simtit atat de bine! Iar faza cu dusul de zapada...super! :-)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Hiii! Ce cap mare mi-ai mai facut cand m-ai vazut cu haina de blana! Si-acum tu? :-)))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Cristina Tu te bucuri că m-am trezit cu trei kile de zăpadă în cap? :-P

    RăspundețiȘtergere
  8. @Flor. Oops! Ăăăăă, să știi că e o blănița mai veche...Și nu se compară cu haina ta până în pământ. :-P

    RăspundețiȘtergere
  9. E ca-ti pare rau ca nu mai ai zapada aia la indemana, cu tot cu cristale, fie ele si de gheata? :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Dr. Stoica. Nu a fost chiar la îndemână ci direct în cap și pe hăinuțele de zână :-p

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...