joi, 30 decembrie 2010

Ziua 92. AMR 273.

De azi până pe 6 ianuarie scriu în deplasare.
Afară e un ger de crapă pietrele; mi-au trebuit două ore să mă încălzesc după plimbarea de dinaintea cinei: sunt sigură că urechile îmi deveniseră casante, dacă primeam un bobârnac peste ele s-ar fi făcut bucăți! În timp ce ne încălzeam în fața cănilor cu ciocolată caldă filozofam și îmi doream să fie cald, să mă înăbuș, să transpir, să fac insolație!!! Oricare dintre ele era mai bună decât acele pe care le simțeam în mâini și picioare. Sper să rezist mâine, nebunul ăsta de zmeu vrea să mă ducă la Bâlea Cascadă! Dacă nu postez până la miezul nopții, veniți și mă dezghețați care cu butelia pe gaz, care cu arzătorul cu acetilenă, care cu aruncătorul de flăcări, fiecare cu ce aveți pe acasă.
Dar de ce să fac precum femeia cu drobul de sare? Deocamdată e bine, e cald, patul e maaaaare și comod, între mine și zmeu se află o ciocolată bună, bună...










8 comentarii:

  1. Nu ziceai ca plecati la Paris? Ai ajuns la... Sibiu??? La Balea e super fain, asteptam poze de la hotelul de gheata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Of, nu esti deloc atentă! :-) La Paris trebuia să plec cand aveam la status single.:-P

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca patul e mare, comod, si tie ti-e frig, ce cauta ciocolata aia intre tine si zmeu, ma rog frumos??? Sau sunt si capsuni prin zona?
    Hai ca stii tu, nu te mai invat eu :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristina Gheorghe3 ianuarie 2011 la 00:16

    Neaparat si...frisca!!! :-p

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina Gheorghe3 ianuarie 2011 la 00:17

    Bine, atunci niste gheata, de pe pervazul geamului!...hihihi :-p

    RăspundețiȘtergere
  6. Fetelor, nimic nu stiti...e ciocolata de dupa...:-P

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Flor. Rușinică! Toate femeile sunteți la fel :-P

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...