sâmbătă, 25 decembrie 2010

Ziua 87. AMR 278.

Nu există mod mai plăcut de a petrece câteva ore decât în compania Dariei, finuța mea cea mai frumoasă din câte aș fi putut avea. Ne-am complimentat reciproc admirându-ne outfiturile, accesoriile și pletele lungi, am socializat puțin pe fotoliu și am băut zeci de cafele din ceșcuțele de plastic, am hrănit toți bebelușii după care au început o chițăială și-o tăvăleală de zile mari care sigur se vor lăsa cu dureri de mijloc și febră musculară mâine... Și, inevitabil, nu mi-a dat voie să plec: "Nașu' să se ducă să o scoată pe Lisuca la pipi, tu rămâi aici, îți spun eu ziua când poți să pleci!"










4 comentarii:

  1. Multumim frumos si ne bucuram din tot sufletul ca ati fost alaturi de noi! Ne-am simtit minunat! By the way...cum stai cu spatele? :-))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu incetez sa ma minunez cat e de frumos copilul asta! Si se vede pe fetzele voastre ce bine v-ati mai distrat...

    RăspundețiȘtergere
  3. in prima poza zici ca e mini cris :)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi se umple sufletul de bucurie...multumim frumos Flor si Ralu :-))

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...