duminică, 26 decembrie 2010

Ziua 88. AMR 277.









Trândăveală și tândăleală maximă azi, ca toată lumea. Și o nouă rundă de musafiri. Pe pervazul geamului de la bucătărie. I-am omenit cu ce a mai rămas după ospățul zânesc, cozonac, pâine și un pic de tort, și ne-am amuzat urmărindu-le vânzoleala de la nici măcar un metru distanță. Ne-au mulțumit călduros, "ugugu-ugugu" sau ceva de genul ăsta au zis :-) și au plecat cu gușile pline pe acoperișul vecin. Am și niște ciori în copacul din fața balconului... le-aș omeni și pe ele, doar e Crăciunul...

5 comentarii:

  1. Ce draguuutzi sunt...si fara teama!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce porumbei draguti si rasfatati. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata a primavara in pozele tale. Frumos!
    Vezi ca am pus un nou filmulet pe blog la later edit, in care apar si eu, dar s-ar putea sa nu ma recunosti:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Flor, RDR. Exact! Drăguți și răsfățați: nu mai pot deschide geamul la bucătărie fără să vină să mă salute.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ina, a fost ultima zi de primăvară, mi se pare că în aceeași zi a început să ningă. Am văzut filmele și, în afară de faptul că am amețit, m-am și amuzat copios pe seama faptului că vorbești singură :-P

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...