sâmbătă, 25 decembrie 2010

Ziua 86. AMR 279.






















"Moș Crăciuuun cu plete dalbe a sosiiiit de prin nămeți
Să aduuucă daruri multe la fetițeeee și băieți."
Am petrecut ajunul ca la carte:
-vin fiert cu scorțișoară
-cozonac
-colinde (dacă mai aud până la anu' vreun colind al Andrei mă sinucid!)
-lumină difuză
-vin fiert cu scorțișoară
-împodobit brad
-spânzurat reni prin toate camerele (Gizăs, nu am văzut în viața mea o mai mare turmă de reni!)
-vin fiert cu scorțișoară
-câini stârniți de petardele pe care le-am aruncat dacă tot am ieșit la o țigară
-ochii pe ceas în așteptarea miezului nopții
-vin fiert cu scorțișoară
-buluceală la cadourile de sub brad
-pupături
-vin fiert cu scorțișoară
O seară minunată cu Floricica, Ovi și familia lor frumoasă. O seară de poveste potrivită exact pe întâmplările de basm de peste zi. Am primit diamante și liliac alb în decembrie, ce aș putea dori mai mult?


2 comentarii:

  1. Mai ca-mi vine ca data viitoare sa vreau la tine de Craciun! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Doctore, știam eu că te va tenta vinul fiert cu scorțișoară! :-)) Adevărul e că ne-am distrat foarte fain în așteptarea Moșului, merită să te gândești serios să faci totul ca la carte.

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...