joi, 23 decembrie 2010

Ziua 85. AMR 280.






Foto: www.targuldomnesc.ro
Am descoperit azi un magazin tare drăguț pe lângă piața 1 Mai, pe strada Arh. Ion Mincu, unde am târguit în coșul de nuiele unt de casă, năut, zacuscă, brânză cu boabe de piper verde, cașcaval cu chimen, icre, ulei aromat cu ierburi și niște negrese pe care le-am mâncat până să ajung acasă.
Nici n-a venit Crăciunul și abia aștept să treacă: m-am plictisit de atâta alergătură și am obosit bifând:
-plăți
-cadouri
-felicitări
-față de masă cu fulgi de nea
-aprovizionare cu lumânări aromate, scorțișoară și ghimbir pentru vin fiert.
-cozonaci
-mâncare pentru Lisa
-mâncare pentru normalii din familie
-mâncare pentru anormalii din familie, aka Zâna și Zmeul.
Mai am de scos pijamalele cu reni, mă pun în vârful patului și înțepenesc cu ochii pe geam în așteptarea Moșului. Am fost tare cuminte anul acesta. Cu excepția ultimelor săptămâni când nu am fost chiar așa de cuminte... dar nu e vina mea decât în infimă măsură: am fost provocată!!!
De mâine nu mai mișc un deget (sau poate agăț, în sfârșit, tablourile pe pereți ca să nu mă mai lovesc de ele...și poate lăcuiesc un dulap care s-a cam mătuit...și poate mai organizez puțin dressingul, nu e prea ușor accesul la echipamentul de sport al zmeului fotbalist...)
De luni o iau de la capăt cu pregătirile pentru Revelion dar de data aceasta e simplu căci nu trebuie să rezolv decât:
-bagaje
-rochie și pantofi
-cazare una bucată cățel la mama
Și apoi să nu mai aud de lerui-ler/jingle bells și să nu mai văd luminițe licărind că dau în epilepsie!

5 comentarii:

  1. Da zano, asta e spiritul Craciunului! :-))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si ca sa ramanem tot in nota Craciunului iti urez sarbatori fericite alaturi de zmeul tau!

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciun fericit! Si un An Nou foarte zanesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc, Zână! Urarea ta începe să se împlinească deja :-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...