miercuri, 22 decembrie 2010

Ziua 84. AMR 281

Cum credeți că m-am simțit azi la prânz când am auzit în telefon "Ești frumoasă, te iubesc!"? Și în continuare când ascultam "Sorcova vesela, să trăiești, să înflorești, ca un măr, ca un păr...!" M-am topit toată, mi-au trecut nervii pe boul care tocmai îmi intrase în față la semafor și isteriile cauzate de nesfârșita listă de cadouri! Am râs în hohote deși mai devreme cu câteva minute îmi venea să plâng! A ieșit soarele, au apărut curcubeul și aurora boreală, a plouat cu stele. Toate deodată! Mi-am dat seama ce norocoasă sunt că am o conversație telefonică cu bărbatul după care tânjim toate femeile: tânăr, frumos, deștept, tandru, atent, romantic. E Nicola, nepoțelul de 4 ani al dragei mele Ralu...

Un comentariu:

  1. Lucrurile bune vin la cei care stiu sa astepte, vezi daca ai fost rabdatoare si cuminte?

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...