duminică, 28 noiembrie 2010

Ziua 60. AMR 305


Cea mai mare realizare pe ziua de azi e că am depășit cu bine atacul de panică provocat de vederea mormanului de cutii și saci pregătiți pentru mutat. Când am reușit să adun toate aceste lucruri? La ce îmi folosesc 30 de căni, 50 de pahare, 100 de farfurii, zeci de tacâmuri de toate formele și mărimile, boluri minuscule, normale sau gigantice când eu folosesc doar cana mea cu urși, furculițele în miniatură de la Viena, ceașca mea de porțelan antique și un bol de salată din Toscana? La ce-mi trebuie steamer, robot de bucătărie, blender, prăjitor de pâine, mașină de făcut pâine, storcător de fructe când eu petrec în bucătărie fix 15 minute? De ce am un sac de ciorapi, unul de eșarfe, 6 cu lenjerie de pat și 4 cu prosoape de baie? De ce am 3 cutii mari pline cu cosmeticale? Și de ce, în imensa mea capacitate de organizare, nu am reușit să găsesc o pijama în care să pot dormi în seara asta?
Ne-am mutat, fiecare și-a ocupat partea de pat, a mea e cu ochii în soare pentru că nu am pus încă draperiile. Și presimt că peretele vitrat din dormitor, cel care a făcut 100 de puncte când am ales noua casă, va fi coșmarul vieții mele viitoare: nu izolează fonic absolut deloc.
Evident că nu mă aștept ca voi să-mi explicați cum stau lucrurile acestea, așa-mi place mie: să mă complic pentru ca mai apoi să am de ce să mă plâng pe blog că viața e tare complicată. :-)

4 comentarii:

  1. Bine ca azi dimineata a fost innorat, sa nu te trezeasca soarele in ochi :D. Eu am avut o mare viziune cand am facut casa: usi interioare cu geamuri, in multe locuri, inclusiv bai. Cand au venit geamurile (alese pe internet), am constatat ca sunt transparente, inclusiv la mica baie de serviciu de la parter, din hol :)). De izolare fonica, nu mai vorbesc. Cel de jos a fost matuit, restul le-am lasat asa. Ne-am obisnuit... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost chiar ceață, Fairy! :-) Știam eu că e chestie de obișnuință dar draperii groase, groase tot pun. Hmmm, uși cu geamuri...mare curaj ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vrei sa spui ca nu ai storuri care sa faca bezna in dormitor? Nu o sa ma mai impiedic de lada de zestre, nu o sa mai am vanatai pe picioare si nu o sa mai fac juma de ora sa ajung la baie in speranta ca nu imbratisez vreun dulap?Pacat,incepusem sa ma obisnuiesc,dar invatul are si dezvat,nu? De-abia astept sa bem pt casa noua!

    RăspundețiȘtergere
  4. Să înțeleg că ești una din persoanele care au trecut prin dormitorul meu?:-)))) Soro, spune oamenilor că despre tine e vorba că provoci niscai infarcturi pe aici...

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...