duminică, 28 noiembrie 2010

Ziua 59. AMR 306


Fotografia aceasta este făcută în primăvara când ne-am mutat de la Budapesta la București. Aș putea să o refac întocmai, mâine pe zi: desenele în cărbune le mai am, covorașul de lână e tot acolo, Lisa a supraviețuit. Singura deosebire ar fi culoarea mașinii din planul secund: în fața casei e parcată acum una gri-verzui. Așa cum trebuia să fie!
Am revăzut Rețeaua de socializare, de data asta în compania cuiva care mă cunoaște atât de bine încât mă sperie. Cred că e timpul să renunț la atitudinea de tipul " asta sunt și aici mă termin" și să îmi rezerv o doză de mister. La urma urmei, am primit aplauze la scenă deschisă doar după ce am început să-mi dezvălui partea întunecată.
"And now that you don't have to be perfect, you can be good." John Steinbeck, East of Eden.

2 comentarii:

  1. Ai putea reface tot tabloul, daca iti pui mintea si inima la incercare!Stii la ce ma refer!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar fi doar o copie și nu mă satisface. Nu e mai bine să încep să schițez unul cu totul nou?

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...