marți, 23 noiembrie 2010

Ziua 54 . AMR 311


Acesta e contractul prin care simt că am semnat și ștampilat împăcarea cu zilele de ieri. Priveam prin fereastra largă cât un perete și faptul că nu am mai văzut clădirea în construcție a noii ambasade a unchiului Sam ci o mare de crizanteme și grămezi de mere galbene și roșii m-a făcut să zâmbesc. Simțeam că e locul meu, agentul imobiliar și proprietarul îmi păreau deja intruși și detestam mirosul vag de transpirație pe care unul din ei îl emana. (cine naiba poate să creadă că odată cu duhoarea se eliberează și feromonii, acei responsabili de atracția sexuală?:-)
Am boncăluit cu tocurile pe parchetul gol de câteva ori prin fiecare cameră și am aranjat în gând cărțile, florile, urșii de pluș, cd-urile, draperiile grele, fotografiile pe pereți, ceasul pe noptieră și Olynth-ul pe marginea patului.
Și am mai zâmbit o dată la ieșire, data trecută nu remarcasem în holul clădirii măsuța și oglinda din fier forjat vechi. Oare câte doamne și domnișoare și-au verificat acolo starea buclelor sau rujul și zâmbetul de pe buze înainte de ieși în stradă?
Fotografia de mai jos e tot a contractului, nu vi se pare că se vede luminița de la capătul tunelului? :-)


10 comentarii:

  1. Gandurile tale care se zbenguie in capsorul ala dragut al tau sunt cateodata incredibil de inocente si usor de descifrat iar altatdata parca le aranjezi intr-un puzzel bine amestecat.Poza cu contractul asezat astfel incat sa vezi luminita de la capatul tunelului mi se pare de-a dreptul geniala,demna de Freud.
    Imi place cum evoluezi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Zana, sa-ti fie de bine si sa fii fericita in noua casa. Luminita de la capatul tunelului e cu fiecare dimineata mai puternica, nu-i asa? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Geo. Nu e cu intenție, încerc să fiu destul de transparentă încât peste un timp să mai și știu ce naiba am vrut să exprim :-) Dacă nu-mi iese mereu e pentru că obosesc și eu să fiu numai deșteaptă :-)))Și nu pomeni de Freud în casa sociopatei! hahahaha

    RăspundețiȘtergere
  4. @Aura. Mulțumesc. Să știi că ai dreptate, lumina e din ce în ce mai puternică, în ciuda vremii închise de afară. :-)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Contractul asta seamana cu un ravas adus, in sticla de rachiu, de apele oceanului. Asa ai facut rost de el? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Doctore, o zână nu semnează niciodată contracte în stare de ebrietate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Zana, continutul s-a dus pe gatul piratului cu esarfa. A ramas contractul in stare pura. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. ma tot uit prin gaura aia...si parca incep sa vaz si luminita mea..am vedenii?

    RăspundețiȘtergere
  9. E bine! Tu nici măcar nu doreai să intri în tunel!:-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...