marți, 23 noiembrie 2010

Ziua 55. AMR 310









Nu știu câți dintre voi aveți idee că vreau la 45 de ani să mă retrag, dar nu la odihnă ci la muncă voluntară. Visez să lucrez cu animale în Africa sau copii în Asia și, până atunci, trebuie să îmi depășesc sensibilitățile și fobiile: greața la vederea mizeriei, senzația de leșin când simt mirosuri urâte, frica de microbi și de înțepăturile de ac, groaza că părul îmi va sta numai zburlit din cauza umezelii. Am zece ani la dispoziție să mă desensibilizez. :-) Tata, pápá cum îi zicem noi, eu și sor'mea, e disperat când mă aude vorbind despre asta și îi spune mamei: " Cu cine o semăna fata asta a noastră așa rebelă și cu idei crețe că noi nu suntem niciunul așa!?!"
Azi mi s-a propus să-mi încep cariera de voluntar cu ceva ușor: să lucrez cu 18 copii dintr-un centru de zi și cu 15 dintr-un centru de recuperare la niște proiecte de lucru manual creativ în scopul strângerii de fonduri care să ajute la susținerea centrelor: globulețe, felicitări și alte decorațiuni pentru Crăciun, apoi mărțișoare și iepurași de Paște. Nici nu am stat pe gânduri, am acceptat pe loc, cu începere de ieri, dacă ar fi fost posibil.
Urmează o perioadă a anului în care toți simțim nevoia să fim și mai buni, și mai sensibili, și mai toleranți și când vă întrebați cum se face asta, luați în calcul și House of Angels. Puteți să redirecționați 2% din impozitul pe venit sau să donați hăinuțe, jucării, hrană și cărți, nu vă imaginați ce bucurie le puteți face micuților îngerași.
Click pe poze pentru a le mări.


8 comentarii:

  1. Excelenta idee, ZAno! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. da da...afurisitul de par zbarlit...asta ma bantuie si pe mine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate, la noi voluntariatul este privit ca o ciudatenie, esti extravagant daca sustii o cauza fara sa pretinzi plata sau daca muncesti benevol. Numai ce auzi: N-are domne ce face acasa! Doar tinerii ce se mai implica...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ralu, te invidiez că le-ai depășit pe toate celelalte! Ție-ți stă bine zburlită!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aura, ai mare dreptate. Când aud "Și mie ce-mi iese la asta?" îmi vine să mă duc și să nu mă mai întorc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Voluntariatul nu tine neaparat de generozitate ci de atitudine, nu trebuie sa fii Maica Tereza ca sa te implici in a face ceva ce nu-ti aduce neaparat beneficii. Micutii aceia se vor distra de minune, sa pui poze, vreau sa vad ce minunatii faceti acolo...

    RăspundețiȘtergere
  7. @Mihaela. Cu siguranta ne vom distra de minune și abia aștept să vă arăt rezultatele!

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...