duminică, 21 noiembrie 2010

Ziua 53. AMR 312

Ieri îmi propusesem ca azi să merg la prânz la ai mei (la mulți ani, papa! Ți-am luat ceva frumos.) și apoi la o expoziție foto la Muzeul Satului. Nu am reușit decât să dormitez, un somn care mai mult m-a obosit pentru că tot la 15-30 de minute trebuia să aprob comentarii. Nici nu-mi aduc aminte dacă am ieșit cu Lisa de dimineață, oare să nu fi ieșit??? Am ieșit că văd treningul aruncat pe balansoar... Asta mică a dormit azi de zici că ea s-a întors la 5 dimineața acasă!
Dar ce ne-am distraaaaaat! În Mojo, cum v-am spus ieri. Trupa clubului nu cântă deosebit dar are un repertoriu bunicel. Și deși sunt rockeri adevărați cu plete, au cântat chiar și Mamma mia iar nouă nu ne-a displăcut deloc.
De încercat: jocul de-a seducerea în 5 minute a altuia/alteia decât partenerul/partenera personală. E distractiv când relația e bine sudată pentru că stârnește gelozii constructive și nerecomandat când e pe butuci pentru că începe să-ți placă.:-) A se consuma cu moderație, poate crea dependență.
O duminică înnegurată petrecută într-un pat care nu mi se mai pare atât de mare, cu o carte bună, ceai fierbinte, cuvinte potrivite, plăcintă cu dovleac, confirmări, complicitate, doruri și dureri alinate. Și raza de soare trimisă de Dr. Stoica. :-)

11 comentarii:

  1. Ai scris devreme azi, esti obosita. Daca pierzi noptile, na!:-) Eu m-am anchilozat de tot, nu am mai iesit sa dansez de fro 3 ani si cand tot citesc ca te duci colo, te duci dincolo ma apuca o jale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, am un soare micut acasa si ti-am trimis o raza frumoasa, de vara, din el. Sa-ti tina de cald, ma gandesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumiri maxime că ești generos și împarți soarele tău cu fetele! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Iar esti misterioasa si trebuie sa te sun sa completezi blankurile... :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca vrei, te si bronzez cu el, sa stii! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. :-))) De ce am senzația că ai intenționat să folosești alt verb? :-))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Vaaai!!!... De ce ma dai de gol, Zano?? Am vrut sa spun: "Daca vrei, te si ultraviolez cu el, sa stii!". :)))))

    RăspundețiȘtergere
  8. :-)) Doctore, știi că noi o putem ține așa ore în șir!

    RăspundețiȘtergere
  9. Zana Buna, tu chiar esti sigura de ORELE IN SIR?? :))

    RăspundețiȘtergere
  10. De mine sunt sigură 100 %. Pot să vorbesc ore în șir :-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...