miercuri, 17 noiembrie 2010

Ziua 49. AMR 316


Nu, nu. Nu e păpușă, e Matei, mi-a dormit în brațe zeci de minute. Tatăl lui a exclamat la un moment dat: "Ce naiba, Matei, mă faci de râs, tu dormi când ești cu capul pe genunchii unei femei?"
În mod normal ar trebui să mai scriu doar că am mai văzut azi o casă drăguță, lângă Facultatea de Medicină. Și Lisei i-a plăcut atât de mult că a și tras un pișu pe o tufă de crizanteme, să se știe pe unde a trecut ea!
Dar nu pot să închei postarea, cineva m-a pus să promit că scriu despre el. Măcar câteva rânduri. Adevărul e că aș putea scrie o carte întreagă. Aș putea începe cu observația că nu am întâlnit pe nimeni mai fermecător în egocentrismul lui. Am stat de vorbă ore în șir și abia azi m-a întrebat: " Auzi? Dar tu de ce ai divorțat?"
Universul a fost creat pentru el, soarele se învârtește în jurul lui, florile sunt roșii pentru că așa vrea el, păsările ciripesc pentru că acesta e sunetul muzicii lui. Vorbește continuu despre focurile din interiorul lui, despre chinul de a trăi o viață pe care nu și-o dorește. El vrea, pretinde, solicită, comandă. Cu toate acestea trăiește într-o lume mică și strâmbă, de oameni ca și el. În afara jobului (ăsta măcar îl satisface, slavă universului că aici nu mai are nimic de bombănit!) nu face nimic altceva. Există, nu trăiește. Conduce o limuzină de lux și filmul preferat este Marile Speranțe.
Și dacă nu va mai vrea să audă de mine după postarea aceasta înseamnă că nu e atât de inteligent pe cât cred eu că e. :-)
A, am uitat ceva important: îmi deschide portiera.

12 comentarii:

  1. Bai zano dar ce aveti toate cu portierele astea?De ce e important sa tinem cu o mana de usa si cu cealalta sa va sprijinim? ...Sunt curios cum intrati in masina cand nu suntem in preajma voastra...
    In rest, mijto mascul, unde l-ai gasit? :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Putem să ne deschidem și singure ușile și portierele dar atunci ce utilitate mai au bărbații?
    Cât despre ultima întrebare, soarta, Suflețel, soarta! LOL

    RăspundețiȘtergere
  3. Auzi? Marile sperante e un film prost facut dupa un mare roman dar asta cu limuzina de lux e de bine sau de rau ca nu-mi dau seama...

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta și gata, mă duc la muncă, am multe de făcut azi. Treaba cu Marile Speranțe e ok, și eu mă trezesc că mă regăsesc în câte o porcărie de personaj de film sau în versurile vreunei melodii tâmpite. Limuzina de lux e însă un mare prag pentru mine căci o asociez, având exemple la tot pasul, cu dorința unora de a striga "Ia uite ce portofel gras am!" Și discuțiile despre bani mi se par vulgare. Și dacă îți mai pui și numele pe plăcuța de înmatriculare deja e o mare problemă!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai lasa-ne, si vrei sa si credem ca te impresioneaza doar tipii cu Logan...Daca omu poate, de ce nu Mercedes?...Esti plina de tine...se vede din tot ce scrii pe blog...

    RăspundețiȘtergere
  6. Are dreptate anonimul de mai sus...eu te-as intreba in plus de ce nu-ti gasesti o ocupatie serioasa...nu am mai vazut blog pe care sa scrii zilnic...

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim 1, Anonim 2. Blogurile, în general, sunt narcisiste, poate nu ați remarcat, vă spun eu. Scriu zilnic pentru că e un proiect pe durata unui an, timp în care trebuie să scriu doar despre lucrurile bune, frumoase sau interesante care se întâmplă zilnic. Lucruri care ni se întâmplă tuturor dar pe care de multe ori nu le luăm în seamă. Eu nu numai că le iau în seamă dar vreau și pot să scriu despre ele. Voi puteți? Nu aș zice, judecând după punctele de suspensie folosite cu atâta generozitate. Vă spun un secret, ele nu sugerează profunzimea gândirii ci PAUZĂ în gândire.

    RăspundețiȘtergere
  8. imi pare bine ca ti-ai insusit teoria mea referitoare la masini :))..in rest azi la cafea am avut o revelatie...mi-am dat seama de ce divortez :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ralu. Vezi că a fost cu folos? Dacă mai ai probleme existențiale, să-mi spui și-l chem la ședință. LOL

    RăspundețiȘtergere
  10. Merci de clarificari si merci ca recunosti ca esti narcisista, tu ai zis-o nu eu. Fata draga tu traiesti pe alta planeta si noi, oamenii normali ne impiedicam de tine...Ca invartesti doua vorbe si trei cuvinte nu te face sriitoare...

    RăspundețiȘtergere
  11. @Anonim, dacă ți-am lăsat mesajul să treacă e pentru că spune multe despre caracterul tău. Nu mă interesează de ce pierzi vremea pe blogul meu în care nu pretind că sunt scriitoare ci doar că știu să scriu. Corect dpdv gramatical și bine după standardele mele personale. Părerea ta nu e nici măcar balast, de aceea te-am băgat în spam.

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Anonim care așteaptă să-i apară comentariul: eu sunt confortabilă cu asta, tu de ce nu ești?

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...