joi, 18 noiembrie 2010

Ziua 50. AMR 315

Am înnebunit de tot, atât de încântată sunt de ideea că mă voi muta în casă nouă încât am început deja să visez cum o decorez. În living, un perete va fi sigur cu un colaj de fotografii vechi, am strâns atâtea pe la târgurile de antichități și vechituri încât e păcat să stea teancuri în sertar, poveștile lor trebuie să iasă la lumină.



Pentru living am nevoie de cel puțin un scaun așa:

Și niște taburete din pânză de sac de cafea așa:

Și un suport pentru cărți și reviste așa:

În dormitor nu intrăm, oi fi eu generoasă cu informațiile dar în pat cu mine nu vă bag.
De Crăciun nu voi fi aici deci nu voi pregăti brad, dar am globulețele mele prețioase adunate în mulți, mulți ani. Sau nu, fără globulețele mele prețioase adunate în mulți, mulți ani; toată mutarea asta e în scopul exterminării fantomelor din trecut, deci Crăciunul acesta globulețele prețioase adunate în mulți, mulți ani vor rămâne depozitate.





Săptămâna viitoare începe marea împachetare, are idee cineva cum pot da de Dan Bittman și holografii lui să mă ajute la cărat?

10 comentarii:

  1. Excelente poze, zano! Sa te bucuri de un nou inceput! Pacat ca nu sa sarbatoresti Sfintele Sarbatori de Craciun cum se cuvine... Sa ai parte de caldura sufleteasca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc dar nu am decât meritul de a le fi descărcat de pe net pentru inspirație. Promit că le voi pune pe ale mele când voi termina decorarea. Uf, nu începe cu lucruri sfinte, abia am făcut pace! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, atata mai pot sa zic. Ca de obicei eu sunt ultima care afla. Daca ai nevoie de ajutor, poti s ate bazezi pe 4 brate puternice. Cand ne mai vedem si noi?

    RăspundețiȘtergere
  4. Flor, s-au întâmplat toate foarte repede, esențialul îl cunoști, restul sunt detalii. :-) Ce-ai zice să ne vedem în decembrie la noul meu cuibușor?

    RăspundețiȘtergere
  5. Zanutza mea stii ca Princess Maya e caine de sanie daaa? Sau caine de povara cum i se mai spune..

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ralu. Hahahahaha, să o angajăm dară, scoate și ea un ban cinstit. Deși, dacă mă gândesc mai bine, sunt destui măgari în jur care ar putea face asta, de ce să o umilim pe prințesă?

    RăspundețiȘtergere
  7. Scurt si la obiect: de mare efect! :->

    RăspundețiȘtergere
  8. Too much conversation, a little more action please!Cand faci marele anunt?:-))))

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...