marți, 16 noiembrie 2010

Ziua 48. AMR 317

Sunt frântă, și azi m-am străduit să nu muncesc. Am început cu o cafea la Paul pe care am lungit-o până după prânz, lucru care a dus la modificarea întregii agende.
Mai mult târâtă, am ajuns într-un loc care s-a dovedit a fi încântător. De cum am intrat am simțit că acolo trebuia să fiu, aș fi vrut brusc să fiu mâța care dormea pe divan căci numai așa aș fi putut cerși adăpost, fie el și temporar. Este un loc în care se întâmplă evenimente și vernisaje sau se stă de vorba, pur și simplu, la o ceașcă de ceai cald. Este un loc pentru arte frumoase și povești unde, pot să pun pariu, deodată simți că te numești Alice.







Până să se însereze am ajuns în Grădina Botanică, e ziua ei, tocmai a împlinit 150 de ani. Pe cât de frumoasă era grădina indecisă dacă să înmugurească sau să intre în repaus, pe atât de urâtă a fost discuția purtată pe aleile ei. O mai țineți minte pe Sandy din Grease? Fata cuminte, inocentă care e presată să nu mai fie ea însăși chiar de cel pe care îl iubește, tipul băiatului de cartier din zilele noastre, deloc impresionat de farmecele ei de domnișoară de pension. Cântând You're the one that I need Sandy devine o pițipoancă după care, subit, încep să-i curgă balele băiatului nostru.
Azi mi s-a ținut o întreagă teorie despre ce ar fi bine să fac de acum înainte, ce să schimb la mine, cum să provoc, cum ar trebui să nu mai fiu atât de prețioasă în vorbire ("intimidez dacă insist să se audă întotdeauna articolul hotărât și nu se face gaură în cer dacă mai scap și câte o mică vulgaritate"), cum să nu mai par inaccesibilă, ci "the girl next door" că am mult mai mult de câștigat, cum trebuie să învăț să dansez la bară sau din buric dacă e nevoie și cum să fiu doamnă, gospodină și frivolă la grămadă.
Câtă dezamăgire când am decis că nu am de gând să mă schimb și că vreau să continui să trăiesc la fel ca și până acum! M-am evaluat, problema nu e la mine. Nu pot să pretind că, dacă mă îmbrac mâine în costumul mulat din piele lucioasă al lui Sandy, voi fi brusc altcineva.
Așadar să rămânem la agendă:
-cursurile de olărit, legat cărți, pictură și latino-aerobic
-safari în Africa
-cărțile mele de lucru manual
-scuba diving în Bora Bora
-serile în pat cu o carte bună
-blogurile de femei care nu se regăsesc în timpurile prezente
-200 de rom în Havana, la Bodeguita del Medio
-Radio Guerilla
-petrecerile în Tribute
-dantelă și Cerruti
-pensionarea la 45 de ani și voluntariat după
-Paris oricând
-adevărul pur și simplu


*** Și un dialog absurd, întârziat în noapte:
El:"Spune-mi ceva frumos ca să nu-mi tai venele!
Ea: Nu-ți tăia venele și hai la Paris cu mine!
El: Nț, am fost la Paris pe 2 octombrie."

16 comentarii:

  1. Cel mai rau lucru este sa pretinzi ca esti ceva care nu te reprezinta. Nimeni si nimic nu merita sacrificiul de a te da drept altcineva. Asa ca fii in continuare ceea ce transmiti asa de frumos ca esti, fara presiunea obiectivului de a gasi neaparat barbatul care sa se ridice la inaltimea aspiratilior tale!
    In opinia mea, cercul de prieteni pe care-l construiesti aici nu se compara cu nicio eventuala relatie monogama.

    No stranger

    RăspundețiȘtergere
  2. E cam vraiște în reperele mele acum: știam și știu că omul nu e construit să fie monogam dar tot mai sper că există și altceva dincolo de instinctele sexuale. Niște lucruri minore :-) ca, de exemplu: afecțiunea, respectul, dorința de a proteja, reciprocitatea, evaluarea corectă a riscurilor. Consideră-le continuare la lista de mai sus. În cercul meu, prietenii au intenții bune dar bazate pe propriile standarde care nu întotdeauna coincid cu ale mele. E nedrept să compar.
    Definitely stranger.

    RăspundețiȘtergere
  3. "... afectiunea, respectul, dorinta de a proteja, reciprocitatea, evaluarea corecta a riscurilor" pot fi furnizate, pe bucati sau lista intreaga, de un grup de prietene sau poate chiar si prieteni platonici :-) De ce ar fi nevoie de relatii cu barbati nepotriviti?

    RăspundețiȘtergere
  4. @ No stranger. De la prietene și prieteni platonici pretind altceva. Valorile pe care le pomeneam le pretind de la persoana lângă care mă trezesc și pentru care mă trezesc dimineața. Bărbații nepotriviți pot fi parte din procesul de vindecare. În cazul lor, știi din start cu cine ai de-a face. Îi prefer, sunt mult mai onești decât ultimul bărbat potrivit din viața mea, de exemplu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmm, ce dialog interesant, ash zice ca voi doi nu suntetzi chiar nishte strangeri...

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Anonim, of! Dacă aș putea controla anonimatul sub care sunt înjurată, sfătuită, certată, ironizată! Nu pot să îi oblig să-și pună și copiile de buletin când comentează, nu?

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu te supara,zana,nu am vrut sa te cert sau sa te ironizez. Mi s-a parut ca e un dialog intre doua persoane care se cunosc, atata tot.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu m-am supărat deloc, nu ma refeream la tine. Sunt comentarii pe care le asociez unor persoane din anturajul meu însă nu am idee cine e înțeleptul de mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  9. Doua zile lipseste omu' si tu iti faci de cap! Sa nu-ti treaca prin cap sa te faci fufa.Si nu zic de doua ori!

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Sufletel. 'nțeles, să trăiți! Cum fu la Moscova?

    RăspundețiȘtergere
  11. Hey, zana, zana...nu sunt deloc straina de ceea ce scri tu aici. Am trecut si eu prin ceva similar. Mi se pare ca apleci prea mult urechea la "sfaturi" menite sa-ti creasca shansele sa gasesti un barbat cu care s-o iei din nou de la capat. De ce avem nevoie de barbati?

    RăspundețiȘtergere
  12. @ No stranger. Luminează-ți fața! :-) Azi îi spuneam cuiva că lumea așteaptă de la mine mult prea mult: eu trebuie să fiu puternică, eu trebuie să mă uit doar înainte, eu trebuie să le răzbun pe toate femeile înșelate dar care le-au iertat bărbaților lor scăpările, eu sunt modelul în viață. Ho, opriți-vă! Am și eu nervii mei și limitele mele. Nu mă mai dădăciți atâta că sunt bine, mă distrez minunat zilele acestea. Nu cer sfaturi, de ce mi le dați? Nu e normal să mă preocupe subiectul "bărbați" din moment ce am intrat din nou pe piață? Nu am un răspuns la ultima ta întrebare, am tot o întrebare: nu sunt drăguți în faza în care sunt iepurași moi și pufoși care ar face orice ca să te cucerească? :-)

    RăspundețiȘtergere
  13. Scuzi! Sper ca nu te-am suparat cu sfaturile mele de bunicutza care uraste barbatzii... Nici nu am simtzit ca vorbim despre tine ci in general ne dadeam cu parerea ca intr-un cerc... Sunt o mare fana a adevarului si de aceea reactionez imediat ce vine vorba de cosmetizari

    RăspundețiȘtergere
  14. Hmmm, singurul adevăr în care mai am încredere e al meu. Al altora mi-a jucat feste și nu doresc să îl mai cunosc..."Adevărul e rareori pur și niciodată simplu". Nu am zis-o eu, din păcate, ci Oscar Wilde.

    RăspundețiȘtergere
  15. Moskva tot nu crede in lacrimi deci a fost bine. vad ca esti la curent, nu mai sunt sigur ca facebook este ceva asa de bun. Daca tu ai aflat, iti dai seama nevasta-mea ce poate sa faca?

    RăspundețiȘtergere
  16. Sufletel, am uitat cumva să-ți spun că Facebook este un mare sat unde toată lumea știe ce face toată lumea? :-))))

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...