luni, 15 noiembrie 2010

Ziua 47. AMR 318

Ziua de azi a fost un succes: am supraviețuit vizionării a 5 case urâte și scumpe. Am intuit că va fi o aventură găsirea unui loc frumos în care să mă mut și am contactat vreo 3 agenții. Bineînțeles că anunțurile care îmi atrăseseră mie atenția nu mai erau disponibile. Și bineînțeles că exista ceva similar în baza de date iar marmota învelește temeinic ciocolată.
Din momentul acesta, a început tangoul, amestecul de iubire și ură care caracterizează relația dintre mine și agenții imobiliari: cu cât sunt eu mai pretențioasă, cu atât sunt ofertele lor mai departe de ceea ce caut. Ori au senzația că sunt tâmpită, ori au senzația că sunt tâmpită. Din două, una. Altfel nu-mi explic ce feed back speră să primească trimițându-mi fotografia aceasta:

Abia a șasea proprietate mi-a readus sângele în obraji: un apartament frumușel în centru. Vestea bună e că e perfect pentru mine și Lisa. Vestea proastă e că se află între Mitropolie și căminul studenților la Teologie. Giz, habar nu aveți câte fuste lungi și câte bărbi dese am văzut în zonă! Poate vă dau într-o zi vestea că devin măicuță! Măicuța Bună Rău :-)
Și că veni vorba de Lisa, iat-o în toată splendoarea: are o hăinuța de iarnă. I-am cam greșit coafura și acum mi-e rușine să mai ies cu ea în lume.





6 comentarii:

  1. Lisuca, mititica de ea!:-) Mi-e dor de voi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-e rau, Maicuta Buna Rau, asta e de retinut. :-)))) Iti dau aia foc la casa daca afla ca a intrat ghiavolul in fieful lor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar Lisa e chiar draguta, desi tu zici ca are coafura gresita :). Mult succes cu casa, grea intreprindere!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ana Banana Ancuța, m-am gândit și eu la asta, va trebui să merg pe burtă...

    RăspundețiȘtergere
  5. @The Fairy Apprentice. Mulțumesc, ești tu prea amabilă. Pozele o avantajează destul de mult, am apucat să o tund pe picioare, trunchi și o ureche :-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...