luni, 15 noiembrie 2010

Ziua 46. AMR 319


Am văzut filmul Rețeaua de socializare și mi-a plăcut enorm! E despre dragul nostru Facebook de care admit că eu am devenit dependentă pentru că:
-aflu ce mai face sor'mea de mâncare la ea la Cluj
-sunt invitată la petreceri cool
-mi se pun pe tavă informații despre subiectele care mă interesează
-nu mai am cum să uit să le spun la mulți ani prietenilor
-regăsesc foști colegi de generală, de liceu, de facultate dar și foști iubiți
-pot să mă dau lejer balenă în ceașcă
-flirtez
-aflu că noua iubită a fostului meu iubit e anostă, nu are cuvintele la ea și nici măcar nu stăpânește gramatica iar pe wallul personal nu găsești ceva cât de cât interesant. Maximum de inteligență ce răzbate din comentariile ei se limitează la arhiprezentele "hi hi hi" și "muah... muah"
-mă amuz urmărind relationship statusurile uneia dintre prietene, statusuri care tot la trei ore se schimbă. Dragoste cu năbădăi, ce vreți!
-trag cu ochiul la outfiturile prietenelor mele cochete și apoi bag spaima în portofel
Mă opresc aici să nu credeți cumva că am devenit sociopată, vorba frumoasei Lu. Oricum, nu intenționam să vorbesc despre mine în postarea asta :-) ci despre Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook. E un geniu, asta e clar iar eu ador geniile, cu bunele și relele lor.
Filmul e foarte bun și, dacă îl vezi cu cineva la fel de pasionat de Facebook, e de-a dreptul savuros. În ultima scenă din film, Mark Zuckerberg, genialul și bogatul tânăr om de afaceri, îi trimite o cerere de prietenie Ericăi Albright, fata pe care o rănise îngrozitor pe vremea când nu era decât unul din studenții de la Harvard. Nu am aflat și dacă a primit Accept, genericul de final a început să curgă în timp ce Mr. Facebook tot dădea refresh paginii...
În realitate, Zuckerberg are acces nelimitat la conturile tuturor și se poate "împrieteni" cu forța cu oricine dorește căci nimeni nu poate să-i dea Ignore. Pesemne a vrut doar să fie politicos :-)

15 comentarii:

  1. Ce ma bucur ca fufa fostului gagic e o anosta. Asa se intimpla de multe ori. Iar daca face si greseli de gramatica la care sint alergica...inca un motiv in plus sa spui: nu am pierdut nimic!

    D-ra Zana Buna Rau, nu am vazut filmul, dar stiu ca fondatorul facebook-ului a furat ideea de la un prieten de-al lui, de aceea a fost dat in judecata si inca se judeaca, daca nu ma-nsel. O sa merg si eu sa il vad, daca tot ai insistat atita sa ma duc:) te pupez

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ina. Știi tu ceva dar amesteci informațiile, fugi să vezi filmul, nu mai sta!:-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt Irina si sunt si eu dependenta de Facebook.:-) Si in curand si de blogul tau, imi place ce faci tu aici.

    RăspundețiȘtergere
  4. La-mm vazut si eu sambata si nu prea am inteles mare lucru dar sunt de acord cu tine ca a fost un film bine facut. In aceeasi zi mi-am tras cont pe facebook, vrei sa fim prieteni?

    RăspundețiȘtergere
  5. iertare pentru greseala strecurata din neatentie. L-am!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Irina Nedelcu. Bine ai venit printre noi și mulțumesc pentru aprecieri.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Suflețel. Felicitări pentru contul de pe FB, sper că vei fi activ, nu de altceva dar chiar ești haios și cred că ai ceva de spus. Vreau să fim prieteni, caută-mă tu, ai toate datele la îndemână :-) Dar lasă-mă să știu că despre tine e vorba, de obicei ignor cererile de prietenie ale bărbaților de pe FB dacă nu îmi sună niciun clopoțel.Si nu te mai formaliza cu corectarea comentariilor, suntem de-ai casei si toleram neatentia.

    RăspundețiȘtergere
  8. Vazut! Si pe mine m-a uns pe suflet filmul si ma bucur ca mai sunt si alti addicted....incepusem sa ma ingrijorez...

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu stiu daca e filmul (pe care l-am vazut sambata) sau cronica ta de film dar de luni am intrat in randul lumii: am cont si sper sa gasesc la fel de multa placere cat iti aduce tie. Cred ca Pink Girl a vrut sa spuna ca ai putea scrie despre asemenea personaje inteligente,hahaha, noi ne distram iar tu te racoresti, toata lumea castiga.

    RăspundețiȘtergere
  10. Copii, i-am făcut destulă publicitate insipidei, gata cu răutățile. Ce vă mai place și vouă să vă stârnesc! :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ca tzie nu-tzi place sa ne starnesti! :->

    RăspundețiȘtergere
  12. este superb filmul. mi-a placut enorm. FB...hmmm... good idea. :)) cred ca penultima liniuta din lista ta de activitati d p FB cred ca sunt eu:))))))) haha:))pupici dulci mary

    RăspundețiȘtergere
  13. @Doinița Exact, liniuța cu pricina este a ta dar meriți o postare întreagă și nu uita că scriu doar despre lucrurile bune, frumoase și interesante deci ai fi într-o companie selectă. ;-P

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...