sâmbătă, 30 octombrie 2010

Ziua 31.AMR 334

Veeery busy day!
  • M-am distrat de minune sculptând dovleci pentru copii:









  • Mi-am scos gândăcelul la soare.



  • Am văzut Wall-E, știu că e cam târziu, la urma urmei sunt doi ani de când a apărut filmul! Probabil că acum a fost momentul lui căci mi-a plăcut mult romanța celor doi roboței, Wall-E și Eve. Când vom învăța și noi, oamenii, că iubirea nu are nevoie de prea multe cuvinte ci doar de fapte?
  • Am găsit într-un sertar din congelator un guest-book pregătit și dispărut în mod misterios acum vreo două săptămâni!!! Nici nu mă mai mir, am o atracție specială pentru a uita diverse prin frigider, acum câțiva ani am regăsit chiar și telecomanda televizorului acolo.
  • Am tăcut pentru prima oară pe o scară rulantă când cineva m-a împiedicat să urc, depășind prin stânga: erau doi tineri care se sărutau de mama focului. :-))) Am așteptat cuminte în spatele lor, fără să bat din picior sau să tușesc, până am ajuns sus.
Și-acum mă duc sa-mi pun cornițele de drăcoaică și plec la petrecere; va fi una cuminte, cu însoțitori deci nu vom fi în pericol să ne distrăm:-)))

2 comentarii:

  1. Lizuca, draga de ea! Ma bucur ca a trecut cu bine peste problemele de sanatate. Sa ai grija de ea si de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Crystal. Mulțumim pentru grijă, ne descurcăm foarte bine.

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...