vineri, 29 octombrie 2010

Ziua 30. AMR 335


Zi scurtă, minunată! Am început-o mai târziu, cu o cafea și o tartă cu rubarbă la Paul, în compania...unui roman, să-i spunem. :-)))
Deocamdată îi știu doar coperta, e tentantă și mă îndeamnă să încep să frunzăresc. Habar nu am dacă e momentul potrivit pentru lectură dar știu că, dacă mă decid să o încep, voi citi cu atenție rând cu rând și, mai ales, printre rânduri. Nu vreau să mă trezesc spre final că am înțeles totul pe dos sau că am considerat zeci de pagini că citesc un roman inspirat din fapte reale când, de fapt, era unul de ficțiune.
Am pus și una din melodiile mele preferate, într-o variantă pe care puțini o cunosc, am descoperit-o cu plăcere și o ascult de minute bune pe repeat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...