marți, 10 august 2010

My endless love





Londra. Day one. Soare, vreo 23 de grade. Buclele mi-au rămas intacte, dar nu-mi fac prea multe iluzii, e numai prima zi. Am crezut că fac febră musculară de atâta mers pe jos dar bunicu' lui Paris și-a dotat hotelul cu tot ce-i trebuie omului ca să se refacă, dom'le!
Zmeul și-a luat IPad de la un Apple Store imeeeeeeeens. Eu mi-am luat un pulover că mi-era frig. :-)
Mult popor, frumos popor, îl ador! Chiar și pe cei doi chelneri adormiți care ar fi trebuit să ne aducă doua cafele cu lapte de dimineață dar au ajuns cu ele pe la prânz :-).
Acum scriu dintr-o cafenea Costa pe M5, la 3 ore de Penzance, Cornwall. Plouă. Rău de tot.
Zmeul a dat semnalul de plecare a treia oară, nu mai pot întinde coarda: și-așa e stresat de condusul unei mașini cu volanul pe partea dreaptă. LOL, ce-o fi fost în capul nostru?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...