marți, 29 iulie 2014

Soulmates

De când mă știu am avut câini. Lord, Bella, Lisa, Whiskey, Polly, pe toți i-am iubit și răsfățat și fiecare a fost cel mai bun și cel mai frumos. Pe Taz nu mi l-am dorit; mi-a fost pus în brațe, ni s-a dat drumul în lumea mare și, de atunci, a devenit umbra mea.
Multă vreme am fost doar noi doi în casă și cred că atunci am început să observ cât îmi seamănă: e prudent și selectiv, temător dar perfect capabil să mascheze neajunsul. Antisocial. Cu tabieturi. 
Pofticios, pretențios. Are nevoie de timp să se atașeze. Îi plac macaronii și pepenele roșu. 
Dar cel mai mult îi place marea.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...