luni, 28 iulie 2014

Florile dinainte de vacanță

Când un client care tocmai iși luase de la atelier florile pentru soție m-a sunat la nici jumătate de oră, am avut o strângere de inimă: dacă soției nu i-au plăcut? Dacă e vreo floare ofilită? Dacă nu-i place rozul în combinație cu galben? Dacă? Dacă?
Nu voiam decât să-ți spun că florile tale sunt exact ca tine.
Hmmmm. Și asta e bine sau rău, că nu-mi dau seama..., l-am întrebat prudentă.
Cred că e de bine, ești delicată și neostentativă. Și așa sunt și florile tale. 
Puțini bărbați mă lasă fără replică. :-)
Alo, mai ești acolo? Mă auzi?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...