luni, 11 noiembrie 2013

Little Mr. Sunshine

Când amicul meu Don Juan mi-a spus că e îndrăgostit lulea, m-am tăvălit de râs două zile și i-am făcut un buchet de flori mare și frumos, pe măsura emoțiilor pe care le simțea pentru prima oară. 
Când a cerut-o în căsătorie pe fata de care se îndrăgostise, i-am făcut un alt buchet mare și frumos care o aștepta în dormitor, lângă o cutie de catifea.
Când mi-a spus că va avea un bebe, m-a înduioșat teribil și i-am făcut un alt buchet mare și frumos, pe măsura bucuriei pe care o avea în glas și-n priviri.
 Când a născut iubita lui, am lăcrimat amândoi și i-am făcut un alt buchet mare și frumos, pe măsura mândriei de tată de băiat pe care o avea întipărită pe chip.
Când am intrat prima oară în casa lor, mi-au arătat râzând toate buchetele pe care el i le dăruise și am recunoscut fiecare floare pe care o atinsesem. Acum cu petalele deshidratate și frunzele casante, buchetele erau peste tot, prin toate camerele.
Când mi-au spus că a venit vremea botezului, mi-am suflecat mânecile, mi-am pus balerini și-am făcut ce vedeți mai jos. 
N-a fost mare, dar a fost frumos. Cel puțin la fel de frumos cât a fost atelierul meu în cele câteva zile  cât a fost plin de flori de vară și tot felul de obiecte cu temă solară: mușețel, margarete si floarea-soarelui, ochelari și umbrele de soare, stropitori, moriști de vânt și găletușe și câte și mai câte lucrușoare galbene, albe și azurii.
 
























2 comentarii:

  1. Daca nu erau atatea dulciuri as putea spune vorba de altceva nu de lumina, mai degraba de mama natura, insa este doar o parere, poate-poate ma insel.

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...