sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Thanksgiving Day

Am eu o prietenă din SUA care nu ratează niciodată ocazia să se burzuluiască la români, România și alte românisme. Ce dacă are blogul în română? Și ce dacă 90% din prietenii de pe facebook sunt români? Ea ne trage sistematic palme după ceafă și ne întreabă savant și constant cum putem să locuim în țara asta imposibilă.
Deunăzi ne certa pe facebook că nu suntem originali și că le-am furat până și Black Friday-ul bieților americani. Ce să facem, Ina dragă, nu toți vrem să emigrăm în SUA, dar ne uităm și noi peste gard la sărbătorile voastre mai ochioase, nu vezi că noi până și la nuntă sau la botez mergem cu măștile acelea cele mai serioase pe care le avem?!
Tu-ți dai seama că de nu exista Valentine's Day, n-am fi pupat în veci flori, bomboane și invitații la cine romantice de la bărbații noștri care, nu-i așa, sunt puternici, tari și prețioși ca ruteniul și nu pot da asemenea semne de slăbiciune cum ar fi manifestarea afecțiunii pentru femeia din dotare?!
Sau crezi că am mai ieși noi prin cluburi cu pretenții dacă n-ar fi Halloween-ul, prilej cu care ne putem costuma și manifesta ca niște bestii cu binecuvântarea societății?
Sărbătorim tot ce găsiți voi de sărbătorit, chiar și ziua voastră națională parcă e mai sexy decât a noastră, e vară, e soare, păi suportă comparație cu 1 Decembrie când e un frig de-ți îngheață mănușa pe steguleț?
Acum înțelegi de ce aveam nevoie de Black Friday? Pentru că suntem prea amărâți ca să ne cumpărăm espressoare, bormașini și sutiene la preț întreg, de-aia.
Numai cu Ziua Recunoștinței nu prea avem chimie, nu ne caracterizează sentimentul din titulatură. Nouă, dacă e soare, ni se face dor de Bacovia și dacă plouă, ne strică părul. Dacă ninge, de ce se așterne, dom'le, zăpada?!, dacă cineva ne ajută, sigur are un interes, dacă dăruim, de ce nu dăruim mai mult, dacă, dacă...
Cu teamă în buricele degetelor ce apasă pe tastatură și cu inima strânsă că mă vei certa și mă vei pune la colț pentru că am îndrăznit să-mi ridic ochii spre măreția nației americane, declar că azi sunt recunoscătoare pentru că:
1. Îl avem pe Bubu în familia noastră, Bubu care ne înveselește și ne unește și mai tare, și mai mult.
2. Nu există în lumea asta soră mai bună și mai frumoasă ca a mea.
3. Am partenera perfectă pentru business.
4. Am prietene faine rău.
5. Îl am pe Taz care m-ar îmbogăți dacă aș primi un leu pentru fiecare din momentele când mă face să râd.

5. Mă uit în sus la bărbatul care-mi place, fără să aibă neapărat legătură cu faptul că e pilot de avioane.
5. Pot să mănânc ce vreau, când vreau și tot încap în haine mărimea S.
6. Am o cameră numai pentru haine, pantofi și genți.
7. Am o slujbă pentru care fac cu mare drag ore suplimentare.
8. Nu pot să rezist tentațiilor, deci nu acumulez frustrări.
9. Îmi lipsește gena pilozității corporale excesive.
10. Reușesc să-mi ating țintele în ciuda lipsei de organizare și de spirit de competiție ce mi se reproșează.
11. Am zilnic câteva sute de cititori care nu mă înjură. Sau dacă o fac, e în gând. Ceea ce mi se pare desăvârșit de elegant. Ca atunci când te enervezi la culme în trafic, dar nu claxonezi și nu strigi scoțând capul și degetul mijlociu pe geam.


4 comentarii:

  1. Plus 12: esti si ff constiincioasa cand e vorba de raspuns la lepse ff dificile cu multe intrebari...drept care te invit si eu la o Leapsa Muzicala, la ale carei intrebari indiscrete e voie sa raspunzi numai cu muzica (de orice fel, clasica, moderna, etc.), daca crezi ca iti va face placere, desigur.

    RăspundețiȘtergere
  2. De fiecare data cand introduci o numerotare ma provoci sa iti raspund punct cu punct! Hai ca de data viitoare ma abtin, dar pe viitor.....

    Partea cu pilozitatea mi-a placut maxim, mai ales pentru ca si mie imi lipseste gena aia! =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Suntem niște reușite ale geneticii, nimeni nu poate contesta asta. :-))))

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...