marți, 6 noiembrie 2012

Leneveală dimineața în atelier





3 comentarii:

  1. Ha ! Ha ! Cum am auzit de leneveala, cum am dat click ! Si nu imi pare rau pt ca aceste fotografii sunt super-simpatice, iar a 3-a mi se pare cu adevarat un portret demn de a fi incadrat in randul operelor de arta autentice, atat prin compozitie si incadrare, cat si prin ideile si sentimentele transmise.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sorry, voiam sa zic a 4-a, dar si a 3-a mi se pare chiar un AUTOportret ff artistic !

      Ștergere
  2. Rudolph, și eu, și Taz îți mulțumim. Ești mult prea amabil. :-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...