marți, 10 aprilie 2012

Printre picături

Am văzut la Teea pe blog(pun și link după ce-și rezolvă problemele tehnice) niște decorațiuni pentru Paște și mi-am zis că e momentul să încep înzorzonarea castelului cu iepurași, ouă colorate pastel, iarbă, miei etc, etc.
N-am avut ghivece miniaturale, nici nu mi-a trecut prin cap să semăn iarbă din timp și nici nu-mi vine să rup năsturași de prin grădinile publice. Așa că am făcut ce-am putut cu ce aveam prin casă. Adică pe la atelier.
1. Pe post de ghivece, ventuzele Crisandrei. Spalate, lustruite, uscate rapid pe calorifer.
 2. Iarbă, am zis, n-am. Dar am hârtie creponată pe care am tăiat-o fideluță.

 3. Cu ouăle a fost simplu, n-am stricat decât 5 din 10.


 4. Floricele, albinuțe, gărgărițe, miei, broscuțe am destule, am avut de unde să aleg.




Voila, la castel, pe pervaz e veselie mare.

4 comentarii:

  1. Haaaaam ce dragut! Zana, ce imaginatie bogata ai! :)) Foarte, foarte frumos! Nota zece.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc, draga mea, dar, de data asta, am avut doar spirit practic. :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte creativa trebuie sa fii!
    Si iti iese atat de bine si frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc, Cleo, ești tu prea amabilă. E chestie de exercițiu. :-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...