marți, 13 martie 2012

O săptămână și-un pic


De o săptămână și-un pic îmi tot cresc flori ba pe masa unde-mi beau cafeaua, ba în geantă, printre șervețele, chei și folii cu medicamente, ba pe bordul mașinii, ba în patul în care mă întind.
Și nu flori din acelea timide și firave de primăvară, ci trandafiri mari și roșii, și gălăgioși, și infatuați, plini de siguranța aceea că trezesc emoții puternice, cu atât mai puternice cu cât sunt complet necunoscute.
De-o săptămână și-un pic încerc să-mi pară rău și să mă simt vinovată, dar nu reușesc.
De-o săptămână și-un pic calculez câți pași avem de făcut ca să ne putem întâlni la jumătatea drumului.
De-o săptămână și-un pic e primăvară și afară, nu numai sub clopotul meu de sticlă.

13 comentarii:

  1. Mda, asta cere o cafea, neaparat! :P:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Zana draga, tu meriti sa ti se intample de trei ori pe zi ceva asa de frumos. :-) Multumesc pentru acceptul pe facebook.Ada

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ada. Toți merităm asta. Poate stăm la taclale pe facebook într-o seară. Să ne mai cunoaștem, zic... :-)))Să ai o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ceri nimic pentru ca ti-e teama sa fii refuzata.
    Nu accepti daruri ca sa nu te simti obligata.
    Nu promiti nimic ca sa nu fii nevoita sa te tii de promisiuni.
    Nu oferi nimic ca sa nu ajungi cumva la concluzia ca ai irosit sentimente.
    Nu simti pentru ca nu vrei sa simti.
    Esti mai rece ca gheata si nici o primavara oricat de calda nu te poate topi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Uite inca ceva la care te pricepi foarte bine. Sa taci cand esti pusa la colt.

    RăspundețiȘtergere
  6. Știi la ce nu mă pricep deloc? Nu mă pricep să înțeleg de câte ori crezi că e necesar să mă pui la colț. Ți-am răspuns, și nu o dată, la toate întrebările și îndoielile și te-ai supărat îngrozitor. Dacă tac, e pentru că nu mai vreau să mă justific. Nici în privat, nici în public.

    RăspundețiȘtergere
  7. Stii la ce nu ma pricep eu deloc? Sa inteleg cum de unii privesc prin gaura cheii si au impresia ca vad toata incaperea. Nu ca ar avea legatura cu postarea, mi-am amintit si eu de ale mele. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Cleo :-) Dă-i pace, Cleo, s-a învârtit prea mult în sensul giratoriu din postarea ta de azi. Vreo 12 ani așa...

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa fie intr-un ceas bun, zana, ca tare draga mi-esti! :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Stii ce nu pricep eu domne...de ce dracu nu ai luat o tava mai mare de facut biscuiti :((

    RăspundețiȘtergere
  11. aaaahhh si mai e ceva ce nu pricep...daca stau si imi studiez matura mai bine ...de ce uitam domne proverbul ala...cu daca taceam filozof ramaneam...sau gentleman...sau ramaneam acolo ceva...ceva mai mult decat un fir de praf pe un pervaz

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...