sâmbătă, 11 februarie 2012

Iarna pe ulițele castelului

A început din nou să cadă câte-un fulg, mai sunteți mulți???
Iar ninge, iar viscolește, iar troienește, iar se panichează românul, golește supermarketurile și apoi face clăbuci la tv că nu e, dom'le, normal să stăm 2 ore la coadă! Am căutat trei zile în trei magazine un pui la rotisor pentru caninul de care sunt responsabilă!!!
Aș vrea și eu să sufăr, să înjur autoritățile, să mi se ridice tensiunea, să mă zgârii pe față și să-mi smulg părul ca Valentin Stan de ciudă că e iarnă grea de trei săptămâni.
Aș vrea să mă lase președintele de bloc să-mi scutur singură țurțurii de la acoperiș și-aș vrea ca vecinul meu să nu mai fie atât de amabil și să nu-mi mai curețe parbrizul și portierele înghețate bocnă. Iar Baby să nu mă mai aștepte cu patul cald și vin atât de fiert încât mi se înroșesc urechile instantaneu.
Mie-mi place când ninge: munții de gunoaie, casele scorojite, mașinile-epave parcate din 1960 pe vreun trotuar-toate dispar sub zăpadă. Câinii vagabonzi, parcagiii din Centrul Vechi și pierde-vară ăia care stau ciopor și sparg semințe pe la vreun colț de stradă ori s-au rărit, ori nu mai sunt atât de agresivi, oricum ar fi e foarte bine.
Fix de-atâta bine am fugit de-acasă în pădure unde ne-am zbenguit prin zăpada virgină și de unde ne-am întors eu cu țurțuri la nas, Taz la bijuteriile princiare!
























4 comentarii:

  1. eu sunt Printesa (si tu Aranjamentoasa de Printesa.....)mai stii?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Prințesa. Mulțumiiiiim. Tu erai prințesă înainte ca eu să fiu zână, mai știi? Și mi-ești la fel de dragă. :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah ce ma oftic ca eu am pisica si nu pot sa ies cu ea in zapada! :-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...