luni, 5 decembrie 2011

Pink mood










Aș putea să fiu iar etichetată drept arogantă și egocentristă după această postare, dar e o etichetă pe care mi-am asumat-o acum mult timp și am învățat să trăiesc cu ea. Accesoriile acestea pe care le lucrez nu necesită neapărat mult efort sau multe ore de muncă, ci mai degrabă multe ore de visat cu ochii deschiși, de imaginat, de potrivit în gând culori și răsucit panglici în minte până ajung în sfârșit la acel moment în care spun Aha! și încep să zâmbesc.
Deci când purtați unul din aceste lucrușoare drăguțe, puteți să fiți sigure că sunt gândite de mine și lucrate cu mâinile mele cu mare drag, ca și cum le-aș fi lucrat pentru mine. Cele mai multe sunt unice, pe toate vreau să le păstrez chiar din momentul în care fac ultimul nod la ață, mă despart cu mare greutate de ele, dar mă bucur enorm când vă plac și le purtați.

5 comentarii:

  1. deosebite zani! ca de obicei

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma omori incet! Baga sub tejghea ce e in a patra poza si vin maine sa o iau!!! te rooooog!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc frumos pentru entuziasm. Simona, sună-mă înainte, mâine sunt mai mult pe drumuri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Zani, sunt minunate!
    Oricine ar putea sa faca flori/funde textile, dar combinatiile tale nu sunt pentru muritorii de rand. Pup!

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...