luni, 28 noiembrie 2011

Ziua 360. AMR 5

De câteva săptămâni mă uit pe vplay la How I met your mother, un serial despre un grup de prieteni destul de pestriț dacă mă gândesc la personalitățile lor, destul de grosolan conturați ca personaje, dar haioși, mult mai haioși decât cei din Friends, după părerea mea de zână care n-a mai făcut parte dintr-o gașcă mixtă de pe când era în liceu.
Există în HIMYM un personaj ahtiat după sex și fete frumoase, corporatist la costum, măscăriciul grupului, cu spirit competitiv și dorință de a fi iubit de toată lumea, cinic în aparență, dar bun ca pâinea caldă deep inside. Very deep inside:-).
Barney Stinson mă amuză teribil și mereu m-am întrebat dacă există un corespondent al lui în lumea de afară. Ei bine, există și eu l-am cunoscut în seara asta la un pahar de vin. Adică la un ceai. (Oh, la naiba! Hotărăște-te, vin sau ceai?!?)
Doamne, câte povești cu orgii de team building sau delegații! Câtă bogăție în detalierea bețiilor crunte! Câtă imaginație! Câtă ușurință în a vedea în gesturile uzuale ale unei femei o invitație languroasă la (măcar) o pipăială dacă nu la o partidă de sex sălbatic!
N-am amici printre bărbați, am mai zis, așa că fiecare astfel de întâlnire mai umple din spațiile goale pe care le am de completat când vine vorba despre ei. Sunt atât de maturi și curajoși! Și atât de siguri pe ei!
Uh, am niște flash-uri cu băieței de 7 ani... Sunt drăgălași și pufoși, dar atât de obraznici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...