marți, 1 noiembrie 2011

Ziua 341. AMR 24.

Ora 10 00 AM
R-Bună dimineața, draga mea prietenă!

Z-Bună dimineața și ție, iubita mea colegă!
R-Să pun de cafea? Am luat și niște prăjiturele de-li-cioa-se.
R-Mulțumesc, draga mea, dar tocmai am turnat în cești cafeluța așa cum îți place ție, cu zahăr și puțin lapte.
Z-Oh, bine, mâine am să mă trezesc mai de dimineață și am să te aștept și eu cu cafeaua fierbinte.
R-Hai să stăm puțin pe canapea și să mai povestim, avem suficient timp, suntem în grafic cu toate comenzile, avem totul sub control. E joi, putem să spunem că a început week-endul...
Z-Sigur că da, ce organizate suntem! Ce eficiente! Ce bucurie să lucrăm împreună!

În realitate, noi dialogăm cam așa:

Ora 10 00.
R-Ce faceți, panaramelor?

Z-Heeei, nu intra că e ud pe jos, așteaptă până se usucă! MAYA, pleacă de la castronul lui Taz!
R-Ți-a adus aia banii?
Z-Mă lași? Începuși cu noaptea în cap să mă toci la creier?
R-Vezi că a suplimentat Andreea comanda cu încă 16 și vezi să fie gata cele 2543 de borcane cu miere până la 11 00! Și mai am și niște brățări, vreo 20 așa... Și 15 guest book-uri, unul cu camee verde cu buline roz, unul cu pasăre kiwi pe copertă, unul cu o navetă spațială pe orbită...
Z-Piei! Și de ce ai stat până azi, joi, când puteai să mi le dai de luni?
R-N0am fost atentă, ce vrei acum? Să mă spânzur?
Z-Nu, nu e nevoie să te spânzuri tu, te spânzur eu cu mare plăcere! MAYA, pleacă de la castronul lui Taz! Hi, unde e Taz? IAR AI LĂSAT UȘA DESCHISĂ ȘI A ZBUGHIT-O AFARĂ!!! MĂ OMORI CU ZILE!

Ora 11 00...
Z-Ralu!
R-Nu-i aici!
Z-Bine, să-i comunici că nu mai avem panglică verde cu buline roz.
R-Am să-i spun când revine...

Ora 12 00.
Z-Ralu!

R-Tot nu e aici!
Z-Bine, spune-i că naveta noastră spațială seamănă cu o pâine de casă...
R-Am să-i spun când revine...


Ora 13 00.
R-Ți-a adus AIA banii?
Z-Nu.
R-...

Ora 18 00.
R-Zâniiiii...
Z-Aoleu, când stai proțăpită în tocul ușii și dai din gene e de rău...
R-Am descoperit că mai aveam un coșuleț pe o listă, nu l-am văzut, ce vrei acum, să mă spânzur?
Z-Nu, nu te deranja, mă spânzur eu în locul tău!
R-Te iubesc!

Ora 21 00.
R-DA!
Z-Ce da, că tu m-ai sunat pe mine!
R-Hai să-ți zic ce mi s-a întâmplat azi la semafor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...