miercuri, 19 octombrie 2011

Ziua 331. AMR 34.

Pițiponceală maximă la castel!







Ceea ce mi-a adus aminte de vecina mea cea sexy de la bloc. Printre altele (păr blond, buze mari, poșete roz și tricouri cu mult sclipici) are un Eos bleumarin care se face remarcat în garajul comun prin faptul că e mișcat foarte rar. Dar e tânără, amabilă și politicoasă.
Într-una din seri, mi-a bătut la ușă:
Vreți să mă ajutați să întorc și eu mașina ca să pot ieși? A venit sora mea pe la mine și vrea să vadă cum conduc... Mi-am luat carnetul acum o săptămână...
Cum nu?
Am spus deja că avem un garaj ca un labirint, vai de cap de zână când toată lumea e acasă! Locul de parcare al vecinei mele este drept în față, cum intri. Nici că se poate mai drept, mai ușor, mai în față...
Eosul era decapotat ca să văd mai bine când dau cu spatele, zice.
O întorc doar sau vrei să o scot?
Doar o întoarceți, o scot singură.
O întorc, i-o așez în fața ușii de la garaj, mulțumesc, cu multă plăcere, la revedere, o seară plăcută. Urc în casă, arunc o privire pe geam și-i văd mașina înțepenită la mijlocul rampei. Fascinată, rămân în fața ferestrei să văd ce face, panta e destul de abruptă deci trebuie să calci accelerația, dar nu prea tare că ieși direct în mijlocul străzii... Stătea. Și țipa la soră-sa aflată pe scaunul din dreapta: DU-TE ȘI CHEAMĂ PE CINEVA SĂ NE SCOATĂ DE AICI!
Nu știu ce-a fost în capul ei că, până să se dea soră-sa jos, a luat piciorul de pe frână, mașina a luat-o la vale cu spatele și nu s-a mai oprit decât în zid.
Mare lucru n-a pățit. De mașină zic. Zidul necesită reparații, pe cheltuiala vecinei, s-a stabilit și afișat la avizier.
Eh, am râs eu atunci, dar nu prea era râsul meu că și eu am uitat odată să trag frâna de mână și m-am trezit cu mașina de-a curmezișul străzii... după ce ricoșase din stâlpul de vis a vis de locul unde o parcasem.

5 comentarii:

  1. Adica ce sa inteleg??? Ca imaginile cu Taz si cu mine imbracati in animal print te duc cu gandul la vecina in cauza????? Care nu e in stare sa iasa din garaj??? tztztz deloc frumos din partea ta! Hrrrrrr...
    Taz dragul meu, zani nu ne merita :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vorba lui Creangă,
    Măi Ioane, dragi ți-s fetele?
    Dragi!
    Dar tu lor?
    Și ele mie!
    Am zis deja că vecina mea e simpatică deși e pițipoancă. Pe voi vă ador!

    RăspundețiȘtergere
  3. Haha, zanule, asta cu rampa e grava. Eu, de curand, am lovit un porsche in parcare, la o manevra mai alambicata. Posesoarea a fost mai mult decat draguta si coopernata, dar pana sa aflu ma trecusera toate apele. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Nu, a plecat suparata, dar macar si-a reparat masina pe CASCO-ul ei :))

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...