marți, 18 octombrie 2011

Ziua 330. AMR 35.






***De la Zâna Bună Rău către Zâna Arganului (m-am gândit inițial să o numesc Zâna Alifiilor, dar mi-am adus aminte că era un nebun pe la noi prin oraș când eram eu mică și lumea îi zicea Alifie...):
Pentru că mi-ai înșirat niște chestii care îmi sunt cam străine (lumea nu mă crede, dom'le, că eu chiar nu le știu pe toate așa cum pare :-), zi-mi pe limba mea care dintre chestii îmi trebuie știind că:
1. am ten mixt
2. riduri la colțul ochilor (să nu mai spui nimănui că te mănânc cu tot cu baghetă!)
3. stătui la plajă cam mult astă vară și m-am pătat de numa-numa, abia pe la primăvară își va reveni tenul, numai bine pentru a putea sta iar la soare :-))))
4. sunt mai mereu deshidratată, nu pot să beau apă chioară, zici că mă pui să înghit otravă...
5. acum nu mai folosesc niciun fel de cremă din comerț, ci numai un amestec de ulei de argan, ulei de avocado, ulei de semințe de struguri și ulei de portocală pe care, în mărinimia ta, mi l-ai trimis data trecută.
Inutil să precizez ca același amestec îl folosesc și pt. pielea de pe corp, și pt. păr. Și nu se poate plânge nimeni de aspectul lor.
Așa că, dragă Zână a Arganului, zi-mi, când ai tu timp, cum stă treaba cu mielul ăla, cu cătina și cu fructele de pădure...
Acestea fiind spuse, vă urăm noapte bună, copii!

***De la Zâna Arganului către Zâna Bună Rău:
Draga Zână, să o luăm punctual, în ordine aleatorie :)):

1. Foarte rău că nu bei apa, tz tz tz. Dacă tu ești deshidratată, sigur și tenul tău e deshidratat. Dacă nu poți să îl hidratezi din interior, l-ai putea hidrata din exterior. Recomandarea mea ;)) este ca înainte de aplicarea cocktail-ului de uleiuri să pulverizezi pe ten fie o apă termală (Vichy, Ivatherm, Uriage - ultima e preferata mea), fie o apă florală (trandafiri sau hammamelis, potrivite pentru tenul mixt).

2. Pentru tenul mixt și ridurile fine (închipuite, sunt convinsă!) ce folosești acum e foarte bine: argan, struguri, avocado. Poți ramane la formula asta sau poți înlocui unul/două dintre ele cu rosa mosqueta, jojoba, macadamia, cânepă, măsline.

4. Pentru petele de la soare (și eu pățesc asta!!) răspunsul este uleiul de cătină, care e minunat. Pur și simplu adaugi 10 de picaturi în uleiul pe care îl folosești de obicei.

5. Pentru corp/păr poți încerca uleiul de monoi de Tahiti (floare de tiare macerată în ulei de cocos) vei mirosi a insulă exotică. Sau ulei de sâmburi de struguri cu diverse uleiuri esențiale.
Love& Glitter

Cam așa se derulează corespondența de afaceri între două zâne. Dulăpiorul din baie e plin din nou de flacoane cu uleiuri, eu stau în vârful patului îmbălsămată toată cu monoiul de Tahiti&CO. Conform instrucțiunilor, ar trebui să miros ca o insulă exotică, dar Taz nu pare impresionat. Aștept și alte păreri... Numai mâine nu-i poimâine, baby :-)

7 comentarii:

  1. Da, baby, maine!:-))) Chiar ma intrebam azi noapte de unde vine mirosul de insula exotica, a ajuns pana la mine. Miss u both.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm...minunat! Eu vin azi! Cu tot cu animal print :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Baby.:-)) Miss u too. Poate iar stârnim dihonie cu comentariile noastre romanțioase. :-))))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Pisi. Te așteptăm cu nerăbdare cu tot cu animal print. :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Ce dragute sunteti. Ralu "zana arganului", hahahaha :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Diana. E o încântare să vorbesc cu Ralu la telefon sau să corespondez, e atât de pozitivă și entuziastă! PS Măriuca ta e atât de dulce! :-))))

    RăspundețiȘtergere
  7. :) Daa, cunoastem stilul Kzarinne :)) Multumesc mult :*

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...