luni, 17 octombrie 2011

Ziua 329. AMR 36.

Toată viața mea am tânjit după o banchetă din acelea care stau la capul patului, pe care Sue Ellen își arunca neglijentă halatul de mătase înainte de a se vârî în așternuturi seara...
Zilele trecute am găsit fotografia aceasta pe net și

fără instrucțiuni, fără scheme, fără măsurători, fără baghetă mi-am făcut otomana mea. Cu floricele roz și mov, evident.


Tot ce ai nevoie, în caz că nici halatul tău n-are unde să se odihnească în timpul nopții, e:
-o masă de cafea veche (sau nouă:-)
-o pernă veche (sau nouă)
-un metru și-un pic de tapițerie
-capsator
Modifici, burdușești, smotocești perna până ia forma dreptunghiulară a mesei, întinzi tapițeria peste ea, o prinzi cu capse pe dedesubt în cele patru puncte cardinale ca să nu mai fugă, o întorci cu picioarele în sus și continui să capsezi din 10 în 10 cm. E un pic mai solicitant la colțuri, dar se pliază practic singură. Tu ai doar grijă să nu faci treabă de mântuială cu gândul că e pe dedesubt și nu se vede, vorba aia: la cap păpușă, la fund mătușă.
Capsator și capse poți să-ți iei din magazinele gen Bricostore, Mr. Bricolage, Praktiker, costă... habar n-am că le-am luat acum mulți ani.

4 comentarii:

  1. Zana draga, cumva,...nu stiu cum... :) tanjesc si eu dupa aceleasi lucruri dupa care tanjesti si tu! Pe cand un workshop???

    RăspundețiȘtergere
  2. @Pisi. Îhîm. În traducere: pe când îmi faci și mie o otomană la capătul patului? :-))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Autch...atat de evidenta am fost?! miauuuuuu:)
    Te invit sambata la castelul meu sa imi oferi consultanta despre ce si cum...doar iti place sa iti pui amprenta (si bagheta :)), nu? Cand ne vom petrece serile de iarna doar trebuie sa te simti ca acasa, nu? miauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    RăspundețiȘtergere
  4. @Pisi. Vin, abia aștept! În casa ta promit să terminăm de vopsit toate cele 4 picioare ale mesei:-))))))

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...